Ga naar inhoud


Waar op zaterdag ventilator voor C.V.ketel vinden?


Spotvogel

Aanbevolen berichten


een busje met teflon spray doet vak wonderen.

ook ventilatoren in PC's worden plots weer heel stil met dit spul.

Het heeft ook nog een voordeel tov. vet nl. het plakt niet waardoor stof ed. ook niet blijft plakken en vermengd wordt en het is niet geleidend waardoor je het tijdens bedrijf in kunt spuiten.

Ik gebruik het ook op mijn fietsketting en het werkt perfect, er blijft geen zand aan zitten en de ketting roest ook nauwelijks.

Dus multifunctioneel inzetbaar.

 

suc6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En er zit boven de display van de temperatuur een plastic stelschroefje, dat je met een schroevendraaier in kan stellen, schaal A 1t/m 5; staat nu op 4.

Is waarschijnlijk je maximaalthermostaat.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is een maximaalthermostaat?

Ik bedoel, waarin verschilt die van de ketelwatertthermostaat/ketelwatertemperatuurregelknop?

 

Overigens loopt het ding nu al sinds vrijdagnacht op dat drupje olie, wel heb ik de indruk dat de ventilator 's ochtends misschien toch weer ietsje geluid maakt; toch 's dat spuitbusje teflonspray meenemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit die ventilator ergens? Ik heb namelijk het probleem dat de ketel niet opstart nadat ie uit is geweest. Dus 's morgens slaat ie niet aan. Als ik hem dan eenmaal lopend heb dan blijft ie het doen. Ik heb gehoord dat dit ook aan de ventilator kan liggen dus die wil ik wel ff uitbouwen en bekijken.... Andere tips?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je ketel niet opstart is dit meestal niet de ventilator want in dat geval start hij op en valt na korte tijd in storing op t moment dat hij merkt dat de rookgassen niet snel genoeg afgevoerd worden dit is beveiligd met een temperatuurafhankelijke weerstand in het rookgas kanaal.Vertel ff om wat voor een ketel het gaat en hoe je m aan de praat krijgt.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...