gerraam Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 hallo wie kan mij een link geven waar ik mijn cim kan laten ombouwen naar alphacrypt ik heb nu versie 01.06 softcel 2.9 groetjes gerraam
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 @gerraam,<p>Volgens mij heb je een Euro-module.<p>En ik betwijfel of die te patchen is tot een AlphaCrypt.<p>Groeten,<p>sattaz
Gast Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 Zelfs die euro ci kan omgebouwd worden, alleen zul je wel met de soldeerbout aan de gang moeten.
Gast Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 Hoe moet je ombouwen (gebruiksaanwijzing) ? Wie moet/wil de module ombouwen ? Wat zijn de kosten en het risico dat het fout gaat ?<p>Wie het weet mag het zeggen. Dan zal wellicht de vraag rijzen of het niet beter is gewoon een kant en klare AlphaCrypt te kopen ?!<p>In ieder geval is een softwarematige patch niet mogelijk.<p>Groeten,<p>sattaz
prutsie Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 de enig mogelijke (bekende) methode: -cim openmaken -flash eprom eruit solderen -flash eprom omprogrammeren (als 'tie nog heel is) -flash eprom er weer insolderen. -cim dichtplakken met een drupje secondenlijm.<p>benodigd. desoldeerset, soldeerset, zeer vaste hand, tinlitze, epromprogrammer met juiste verloopvoet.<p>De software is het probleem niet, deze is op internet te vinden.<p>Ikzelf heb dit 1* gedaan, het is een heidense klus, maar het werkt wel. low cost epromprogrammer, en verloopvoet bij ome willem te koop. echte epromprogrammer (sinds kort de trotse bezitter) bij conitec.de (galep III). succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 Je bent volgens mij beter uit om een alphacrypt module te kopen en jouw euro irdeto ci te verkopen. Goekoper en je hebt nog garantie, of je bent zelf reuze handig, of je hebt een handige kennis met een eprom programmer.
gerraam Geplaatst: 4 december 2001 Auteur Geplaatst: 4 december 2001 heren in ieder geval dank voor de info ik koop dan maar een nieuwe want solderen kan ik alleen met een brander gr.ger gerraam
Aanbevolen berichten