Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 Ik heb net een ontvanger met aston 1.05 aangeschaft Als ik daar mijn pic kaart in doe werken alle zenders behalve de k kan. Ik werk met de duck files Weet iemand wat het kan zijn ik heb al verschillende files geprobeerd maar steeds het zelfde In een media ontvanger werken de k kan wel. Misschien toch verkeerde files of iets anders?
Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 in de asto v1.05 moet je alle seca kanalen kunnen bekijken mits !!!<p>- de juiste abbonements gegevens op de smartcard staan<p>- de juiste zenders zijn geinstalleerd !!<p>het is een van de twee of een combo van !<p>mvg
Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 de file's zijn goed werken bij mijn gewoon. misschien de setting verkeerd. of een ingebouwd viacc. cam dan wil die ook wel eens moeilijk doen. groeten jaapie
Gast Geplaatst: 8 december 2001 Geplaatst: 8 december 2001 je moet files gebruiken die voor aston1.05 gemaakt zijn, dit kan ook de nodige problemen geven en varieert per ontvanger.<p>mvg, Sduck
Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Ik heb een Hirschmann ontvanger de csr3602ci Deze heeft geen eigen decodeer systeem ingebouwd dus alles moet je met cam modules doen. Ik heb een via. en seca module er inzitten als ik de viacces er uit haal maakt dat ook niets uit op de k kan. Ik ben ondertussen al vanalles aan het proberen geweest andere pbm maakt ook niets uit. Kan ook niet want ik gebruik de zelfde pbm als op mijn mosc en daar krijg ik wel beeld op de k als ik de juiste id's er in zet. Verder is het een perfecte ontvanger gebruiks vriendelijk en snel met schakelen Als ik het vergelijk met de nokia9800 werkt de Hirschmann beter. Er komt waarschijnlijk binnen kort een test in de hopper guide
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 bij mij doen de k kanalen het wel met de murdock bij eend
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Ik heb zelf ook problemen gehad met mijn Micronik namelijk dat de K kanalen niet werkte of dat ik mijn ontvanger uit en aan moest zetten om dit te verhelpen. Ik heb de oplossing gevonden toen ik een DVB settings file probeerde wat als gevolg had dat de K kanalen wel 100% werkte. Ik moet nog uitzoeken wat het verschil is.<p>Kan het altijd proberen als dit mogenlijk is met jouw ontvanger.<p>Gr,<p>Asp
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Ha ASP Kan je iets meer vertellen over de DVB settings want ik heb namelijk exact de zelfde verschijnselen die jij vertelt Ook dat ik hem aan uit moet zetten maar 9 van de 10x werkt de k dan ook niet. Ik heb wel wat gelezen dat ik het een en ander kan instellen bij de zenders Ik ga eens kijken of ik wat kan vinden maar als je nog info hebt? graag
Aanbevolen berichten