Ga naar inhoud


TV-Home en Dreambox 500-c


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik lees hier al een tijdje mee op dit forum over alles wat over tv-home en de dreambox 500-c gaat.

 

Er zijn een paar erg lange threads met best veel informatie, maar op het moment ben ik een beetje de weg kwijt in al deze post.

 

Nou is mijn vraag denk ik redelijk simpel: Kan ik met een tv-home kaart en een dreambox 500c zonder problemen tv-home ontvangen/kijken/updaten? Zo ja, wat heb ik er dan allemaal voor nodig.

 

Ik ben nogal nieuw in deze wereld, dus heb geen idee wat er allemaal is en hoe het allemaal zit.

 

Bij voorbaat dank,

 

Akhorahil

Link naar reactie
Delen op andere sites


antwoord op je vraag is ja.

voor uitleg raad ik je toch aan om er goed voor te gaan zitten en de topics te gaan lezen, de besproken configuratie uit te proberen en bij knelpunten een vraag te stellen in het topic.

 

suc6 en laat je niet te snel uit het veld slaan.

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de reply, wil zeker wel tijd in steken om de topics te lezen. Maar dan moet ik wel eerst weten wat ik precies nodig heb, zoals ik zei ben ik helemaal nieuw.

 

Heb ik genoeg aan een dm500c of moet ik meerdere dingen hebben? Welke software is er voor nodig enz enz.

 

Het specifieke tvhome gedeelte kan ik dan denk ik idd wel uit de andere topics halen.

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Akhorahil,

 

Ik heb zelf nog geen dreamboc 500c, maar ben het ook al een tijdje aan het volgen en volgens mij moet het gaan met software NewCS_1.13 en Evocamd-1.04(5) en je hebt een tv homekaartje nodig.zie hier

 

Groet, Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...