crazymans Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Ik wil een LCD-scherm met DVI-aansluiting aansluiten op mijn ASUS Geforce 6600 maar ik krijg de kabel er niet in. Op de Geforce zitten naast een heel blok met gaatjes nog eens 4 gaatjes met daartussen een soort +. Op de kabel zit ipv. deze + een lipje (zeg maar - ) Volgens mij wil de - niet in de + Moet ik gewoon harder drukken of heb ik de foute kabel? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde kabel, volgens mij zijn er 2 soorten DVI kabels..
the boss Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Verkeerde kabel,er zijn 2 soorten,ik heb er pas nog 1 gekocht. En had eerst gekeken of ik 29 of 24 pinnetjes heb. Beste de kabel weer ruilen voor een goede. Die met 29 pinnetjes zit ook analoog signaal bij op. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
crazymans Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Geplaatst: 10 december 2005 Zijn er dan ook verloopkabels? Op het oog lijkt het alsof ze moeten passen ... ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
the boss Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb hier zelf ook een geforce maar dan een fx 5200 En kon hem er zo op aansluiten. Dus denk dat ie wel moet passen,bijgaand een foto van de stekker van mijn kabel. Werkt trouwens prima,ff bij beeldscherminstellingen op clone zetten. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
wammeswaggel Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Zie hier: http://www.hardwarebook.net/connector/av/dvi.html . Er zijn twee soorten kabels: DVI-D en DVI-I. DVI-I heeft inderdaad, zoals hierboven al vermeld, naast digitale aansluitingen ook analoge. DVI-D heeft alleen digitale. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
uniden Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 wat een mooi kunswerk LOL dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
crazymans Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Geplaatst: 11 december 2005 Citaat: Zie hier: http://www.hardwarebook.net/connector/av/dvi.html. Alsof ze het van mijn plaatje hebben nagetekend Inmiddels werkt het metdeze kabel! Ik heb de PC maar even uitgebouwd en op tafel gezet en iets harder gedrukt en hij doet het! Thanxx ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen