JBnl Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Hallo Allemaal, Omdat ik een error had met de catalyst driver voor mijn video kaart heb ik net 1.1 geinstalleerd van microsoft. Alleen nu krijg ik elke keer bij opstarten dat ik een gebruiker moet kiezen en paswoord in moet toetsen, terwijl er maar 1 gebruiker is. Hoe kan ik dat uit zetten zodat hij gewoon door start ? En ten tweede ik had voor het installeren, als ik dan afsluiten dee kreeg ik een windows met drie optie's restart, shutdownn en standby met pictogrammen erbij (plaatjes). Nu krijg ik een pulldown menu. Hoe krijg ik dat weer weg ? Mvg groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Ik neem aan dat je xp gebruikt. start en dan uitvoeren, typ hier: control userpasswords2 Vinkje weghalen bij users moeten password invoeren (ofzoiets) en dan de user en password invoeren dat automatisch moet inloggen. Zo zou het moeten werken. Tweede vraag weet ik zo snel geen antwoord op. Alex
JBnl Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Geplaatst: 10 december 2005 idd die eerst was het is nu gelukt en start gewoon door. Die tweede ook nog niet gevonden ik blijf zoeken... groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen