Gast Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb een basisset, wat ik wil uitbreiden met een extra handset. Moet ik dan exact dezelfde A200 handset erbij vinden (zijn NIET los leverbaar), of kan er een ander DECT toestel op??? Graag jullie ervaring. Grtz, Steven
planetbitworld Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Het zelfde toestel is het makekelijkste. Andere toestellen zouden theoretisch ook moeten werken. Maar dit valt vaak tegen, en dit wil vaak helemaal niet. Ik heb het ook geprobeerd met een A200 en als extra een premiere dect er op aan te koppelen dit is mij niet gelukt ik heb een kompleet nieuw set gekocht A120 met 3 handsets erbij en dit werkte in 1 keer perfect. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
gerrit B Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Kan in principe elk Dect toestel zijn vanaf de gigaset 1000. Wel moet je er rekening mee houden dat sommige functies in combinatie met jouw basisstation niet meer werken. Ben je op zoek naar een handset A200 dan zul je deze niet vinden want A200 is de aanduiding voor de set welke geleverd wordt met de handset A2. Dus gewoon even een decttoestel aanmelden en klaar. Wil je toch graag een orginele stuur dan effe een berichtje, ik heb hier nog een zgan. liggen samen met basisstation. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Hoi Gerrit, Ik ga er eens mee aan de gang, maar een ander merk kan er dus niet op?? Grtz, Steven
gerrit B Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Kan ook hoor Alleen moet je dan even prutsen om het toestel aangemeld te krijgen, want vaak moet dat dan net iets anders dan met een siemens. Daarnaast zijn er ook Dect/Gap toestellen hier gaat het ook vaak een stuk moeilijker mee. Het grootste nadeel van een ander toestel zit hem in de mogelijkheden die nog mogelijk zijn. Vaak zijn deze functies alleen uit te voeren met een origineel basisstation. Meld je hem dan aan op de Siemens dan kun je bijv. geen andere belsignalen meer instellen kun je geen telefoonboeken van andere handsets inlezen, kun je niet intern bellen, doorverbinden werkt niet enz. Mocht je er niet uitkomen ik heb hier nog een 2000 classic, een 2000 comfort een 3000 comfort, een 4000 comfort en een A2 liggen dus er is altijd wel wat te regelen en op de veiligsites is er ook vaak genoeg te vinden. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen