Volgas Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Heb hier een Philip 7072; Het beeld staat om de zoveel tijd even stil en gaat dan weer door , het geluid is dan ook even stil ) Software is origineel (was gepached maar nu terug naar origineel) Sinds hij terug is naar origineel ervaarf ik dit probleem. Iemand een idee? Alvast dank!! Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Gast Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Ik denk een patch foutje of er is iets blijven hangen van de oude firm zet er eerst maar lege firm in en dan pas de org versie ik denk dat dan het probleem opgelost is.
Volgas Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Geplaatst: 12 december 2005 Dank je, ben hier alleen niet zo handig in en weet niet alles te vinden, maar ik zal gaan zoeken. Bedankt... VOLGAS Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Gast Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Maar waarom org firm er is zoveel moois voor de philips te krijgen aan firm.
Volgas Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Geplaatst: 12 december 2005 Cobus, Zoals ik al typte: ik weet er weinig tot niets van.... Wat kun je me aanraden erin te stoppen, ik wil wel ook normaal kunnen blijven kijken zonder moeilijkheden ( anders krijg ik klappen van de dame in huis (;-) Ik kijk uit naar je antwoord. Groeten VOLGAS Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Gast Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Ik zou er de nieuwste van Lex of die van euromuis ik heb het bover de OFM firmware deze werkt pefect. Ps lees wel goed de gebruiksaanwijzing over deze firmware.
CEASAR W Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Hallo volgas Kijk eens op welke zenders het probleem zich voor doet het kan ook aan het signaal liggen van de schotel meestal op de lage frequentie´s minder last kijk eens op de duitse zenders ,ned1 en sbs6 of je verschil merkt in uitval ,vergelijk deze eens. ceasar
Volgas Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Geplaatst: 12 december 2005 Beste Ceasar, Het is geen echte uitval, het beeld en geluid staan even stil, gebeurt op vrijwel alle zenders, signaal van schotel is goed ( denk ik ) op meter 4 1/2 # Cobus ik zal et eens gaan zoeken en proberen,, bedankt!! Groeten VOLGAS Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen