Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Heb inmiddels al veel gestoeid met kaarten, patches, proggers enz enz. Maar vanwaar het volgende toeval : of eigenlijk waarvoor het volgende toeval : Mijn laptop had problemen met de connector voor de oplader, gewoon los van de print, dus hup opengemaakt (compac 1200) en weer opnieuw gesoldeerd, maar nu zit er inwendig op het bord van mamma een vrij slot en effu verder kijken, jawel daar past precies z'on ir*to cam op als dat er in bv de mm9500 zit. Heeft iemand enig idee wat je hiermee kunt doen ? Ik niet dus....<p> Ik weet zeker dat meer mensen dit kennen, of kun je gewoon niets doen met dit "slot "" <p> stay satted
prutsie Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 De gebruikte connector van de cam zoals gebruikt in een mm9500 is een gewone huis tuin en keukenconnector. er is helemaal niets speciaals aan. Je zal er best wel iets mee kunnen, maar geen oude cam omprogrammeren. in het "oer" type cam zit nl. geen flasheprom, maar een gewone 512kb prom. Deze is niet herprogrammeerbaar. Als je wilt weten waarvoor deze connector is zou ik eens kijken bij gebruikersgroepen van je notebook. het zal wel de een of andere poort zijn, bv een tweede ide controller oid. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Dacht ik al prutsie,<p>bedankt maar mischien zag ik iets over het hoofd. Vond het toch wel vreems dat de ""ingang"" aan de buitenzijde van de lapper exact dezelfde vorm had als de CAM. shit weer een droom naar de kl**t*
Aanbevolen berichten