Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Ben van plan om een satelliet kaartje in mijn media center pc te zetten. Wil vooral entertainende programma's bekijken; Canal+, MTV Base en wat leuke amerikaanse zenders (HBO, Comedy Central, BET, of iets dergelijks). Wat heb ik daar voor nodig? Waar moet ik op letten? Is het uberhaupt mogelijk?
dolphs Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Amerikaanse zenders is bijna onmogelijk, tenminste ik neem aan dat je ESPN (niet Classic), FOX en zo bedoelt. Zenders beamen wel in onze straal maar codering is powervu; ook de pas3r, ooit in het grijze verleden kon je daar FOX Sports op ontvangen, ze was FTA maar niet meer helaas. Ken je iemand in het Amerikaanse leger/ navy, dan kan je zo'n powervu doos bemachtigen, iets anders is mij nnb. Tja Telstar doet nog wel eens grappig met doorsturen van live FOX/CBS feeds voor American Football; het zijn andere wedstrijden dan dat NASN uitzendt! Hopelijk heb je hier iets aan .. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
jalza Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Hallo en welkom hier op dit board er zijn regelmatig feeds te zien van amerikaanse programma's ,maar echte zenders nee. als het je alleen om de amerikanen gaat zwerven er over de verschillende satelieten nog wel delen rond ,vooral doorstralen naar de golf regio. De sats die op amerika gericht zijn kun je hier niet ontvangen .of de sat zit achter de horizon of zijn footprint is buiten ons bereik. via internet mischien nog wat mogelijk . Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen