Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hier een vraagje over mijn 4.6 se cam.ik probeer irdeto viacces of irdeto seca te ontvangen maar het wil niet lukken.heb 5 in 1 files geprobeerd en irvito en irseca files van duck.dit samen met noonemanit 1.2 en gepatchte beta 6 software.moet ik mijn gam patchen naar een freecam? heb ook gelezen dat je hiermee kunt kijken zonder kaart klopt dit?mvg nok. frown.gif" border="0

Geplaatst:

je kunt eerst andere files proberen

bij werkte al een gedeelte met 4.6se

ik heb nu freecam met fun 5 in 1 en deze draait zins vandaag op alle kanalen op een nok9600

deze loopt wel een paar keer vast waar dat aan ligt heb ik nog niet gevonden <p>succes verder<p>groeten

Geplaatst:

bedankt voor je reactie;

welk software kan ik het beste gebruiken met mijn 4.6 se cam?en gebruik jij ook een funkaart met de freecam ? smile.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb funcard en freecam voor de software kun je de NoOneManit gebruiken werkt wel goed<p>succes

Geplaatst:

ik heb het aan de praat met noonemanit,moet in het paarse menu de ids activeren,maar ik krijg deze nog niet gereplaced.kan irdeto ,seca,viacces,nagra kijken.hoe weet ik of ik een alcam of freecam heb?zou het een freecam zijn omdat ik nu zoveel kan kijken?(4.6 se) laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.