Gast Geplaatst: 4 januari 2002 Geplaatst: 4 januari 2002 Wat bedoelen ze daarmee,. Is dat software voor je Irdeto Cam(welke versie?) Kun je dat in je gewonen Irdeto 4.7 cam inzetten? Kan iemand mij een beetje uitleg geven.
prutsie Geplaatst: 4 januari 2002 Geplaatst: 4 januari 2002 De Amon software is alleen voor de eerste types irdeto cam. dus niet voor de ci module. deze cams werden gebruikt in de pace500 G4 en G6 modellen, de nokia mediamaster 9200 en 9500 en nog diverse andere ontvangers. niet interessant voor bezitters van een irdeto CIm dus. als je irdeto cim is voorzien van 4.7se software heb je dus al een allcam. wil je gaan experimenteren met meerdere codeersystemen in je cim dan is het misschien handiger deze om te programmeren naar Freecam 2.017. Je kan je cim omprogrammeren via de pcmcia slot van een laptop, of via een nokia mm. 9600. Het risico blijft bij het omprogrammeren dat je de flasheprom van je cim opblaast ! Hoop dat het een ietsje duidelijker is geworden. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten