Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben in het bezit van een freecam 2, kan ik daarmede met een fun 5in1 beeld krijgen. moet er iets verandert worden aan de ci-cam en/of de file

met de borisfiles krijg ik geen ontvangst.

Geplaatst:

irdeto / seca

card

cardtype: irdseca

seca flag aangevinkt

cam

all ECM: on

ECM: via/sec

emu: off<p>-----------------

irdeto / viaccess

card

cardtype: irdvia

viaccess flag aangevinkt

cam

ECM: via/sec

emu: off<p>-----------------

irdeto / nagra

card

cardtype: irdnagra

geen flags aangevinkt

cam

ECM: via/sec (mag ook Custom1)

emu: off<p>de freecam is (nog) niet zo mooi ontwikkeld als de allcams maarja, hij werkt wel in (nagenoeg) iedere ontvanger met CI.

mvg

Geplaatst:

in het ci menu bij goodies kan ik alleen emu off vinden of moet ik ergens anders kijken????

Geplaatst:

de instellingen zijn voor de 2.017 freecam, daar staat in het menu "goodies" ALL ECM, ECM, EMU. anders moet je even upgraden naar de 2.017

mvg

Geplaatst:

de coco's op de kaart zijn heel belangrijk zeker

freecam

daar ben ik ook net achter rolleyes.gif" border="0

groeten wink.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb ook een 4.6 module : moet ik die flashen naar 2.017 als ik er een 5 in 1 kaart in wil gebruiken ? confused.gif" border="0

Geplaatst:

natuurlijk,het gaat allemaal niet vanzelf.

groeten jaapie tongue.gif" border="0

Geplaatst:

heb een 4.6 cam met nokia 9600 en noonemanit software en kan alles(5 in1)ontvangen.

ff in menu c instellen en hoppa! wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb ook zo een freecam, hij schakelt alles vrij, behalve de tv3's en tv+ op de sirius. Weet iemand hier raad voor?

Geplaatst:

o.k. NOK maar wat voor versie software heb jij in de ci zitten ?

ik heb ook de nieuwste noonemanit eropgezet en nieuwe setting lijst maar krijg nog niet alle kanalen open<p>of weet japie nog wat ?

Geplaatst:

kijk eventjes in de topic nokia,daar heb ik zojuist geschreven wat je moet instellen met het paarse menu van noonemanit.ik weet zeker dat het dan lukt.suc6!

Geplaatst:

vergeten te zeggen ik gebruik 4.6 ,deze zit er al ongeveer 2 jaar in.

Geplaatst:

@daam het is heel moeilijk om met een freecam ci

een goede kaart te maken zeker met de coco's

je moet vanalles proberen en als het gelukt is de

kaart met pinbin opladen zodat je weet dat de coco's

altijd goed zijn.sorry maar een beter advies kan ik je niet geven ik weet alleen dat jouw probleem nu

in de kaart zit.

groeten jaapie

Geplaatst:

Ik heb de oudere versie van freecam erop zitten, alles draait, maar raar maar waar enkel een aantal stations op de sirius doen het niet. (tv3's tvplus,..)

Geplaatst:

Ik heb alles goed nagelezen en naar ik kan lezen en ook al vaststellen (heb het geprobeerd) is het met de allcam onmogelijk (in een ander apparaat dan nokia) alles te ontvangen.

Ik heb de freecam in een strong 4375 draaiende en krijg alléén met de ene kaart irdeto en viaccess, met de andere kaart irdeto en seca.

Is dit normaal of het de werking niet goed door.

Dank voor het advies

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.