Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Hallo Ik heb dus via de CDS site de abo veranderd naar basis pakket, dit heb ik dinsdag om 20u gedaan, nu vandaag heb ik nog steeds geen beeld op de zenders uit basis pakket, enkel set top box werkt. Iemand een idee?? Gr Roland
Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Dan pakt je tuner of cam het pakketupdate pulsje niet op. Had ik ook gehad, 10 min. de kaart in een Philips 7072 tuner gestopt en ik had beeld.
Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Ik kan die niet in een andere ontvanger doen, ik heb maar een dat is de maxplus 2100s Is er dan geen andere oplossing??
Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Citaat: Ik kan die niet in een andere ontvanger doen, ik heb maar een dat is de maxplus 2100s Is er dan geen andere oplossing?? Bij een satshop of een vriend langs gaan ?
Satfreaked Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 ik was onlangs even afgesloten en ned 123 deden het nog wel. en volgens C+ zijn die gratis, maat je hebt er wel een kaart bij nodig. dus die kaart mag je in ieder geval meenemen voor de 123 kanalen......... lijkt mij.... wat gratis is kunnen ze niet verbieden.. satfreaked Satfreaked.
Funfreak Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Anders vraag je toch even een mede-satter uit Nederland om het te wijzigen? Je moet overigens wel een nederlandse bank hebben c.q. adres hebben als je een betaalpakket wilt (al is het de 29,95 euro per jaar).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen