Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als het dezelfde file is, van vandaag... dan zijn er wel wezenlijke verschillen, al dan niet groot, maar hetziet er wel plausibel uit. in het echte routine stukje is niets veranderd, op 4 of 5 plaatsen kleine naamswijzegingen. wat er wel veranderd is is inderdaad het stukje data waar de cardtypes worden afgevraagd, nl;<p>2.017 2.018

----- -----

17 22 . 01 00

01 00 . 18 00

06 04 . 17 02

17 22 . 18 00

06 02 . 05 00

17 62 . 06 02<p>dat zijn ze! ik ga mijn cammetje wel ff upgraden en kijken. goede zaak z'on release, kunnen we kijken of de cam nog wat spoepeler zijn werk kan doen!

mvg

Geplaatst:

Bij Phills is de nieuw Freecam-B018 beschikbaar.

Heeft iemand dat getest? laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hee lui<p>Aangezien phil plat ligt ;-(( kan er iemand mij een link via PM waar ik hem kan downloaden?<p>Alvast bedankt LinuxHq

Geplaatst:

ik heb hem even in mijn ci geladen maar ik kan zo 123 niet zien wat nu echt het verschil is met ver 17 alles werkt wel goed wie weet er meer<p>

groeten adje

Geplaatst:

na de upgrade naar freecam 2.018 is mijn ci module vreselijk dood, wordt tevens niet meer gevonden in mijn laptop !!! Aaaargh

Is er een manier om dat ding weer tot leven te wekken ??<p>De upgrade ging goed !! volgens het programma

Geplaatst:

Ik heb in mijn module de upgrade met xaload geladen.

Alles ging goed maar ik kan ook geen verschil opmerken.

Ik lees hier en daar ook dat deze versie nog niet de officiele versie is.

Groetjes Satwolf

@Fortress

Doe nog maar eens een upgrade.

Geplaatst:

zoals ik al zei is dit ook geen "nieuwe" versie, enkel de cardtype (beter bekend als coco;s) zijn gewijzigd. zoals jullie waarschijnlijk allemaal op de duitse boards hebben kunnen lezen is de nieuwe versie van de soft nog in de maak en gaat het vooralsnog een beetje stroef met de development. maar niets een schonere zaak als geduld(of keihard mee-ontwikkelen!).

over die dode cam, als ie echt niet meer wil in een sleeptop moet je eens proberen 'm bij iemand in een nokia9600 te flashen, dit wil nog wel eens helpen. de kans dat ie echt dood is lijkt me vrij klein.

mvg

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.