pch Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Gaat Canal Digitaal ook nog melden dat ze de WK voetbal 2006 in HDTV via de satelliet gaan uitzenden of wordt HDTV straks alleen via de (kl*te) kabel doorgegeven??? Ik dacht dat het via de satelliet veel beter zou kunnen dan via de kabel, maar blijkbaar heb ik me sterk vergist! (in Canal Digitaal) Ik bedoel: waarom is dit in Duitsland wel mogelijk en hier in NL niet??? Gr. Paul.
JazzySOB Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 En alleen maar foebal? Dat is nou net hetgeen ik niet op HDTV zou willen zien. Ben meer geïnteresseerd in series, films en natuurdocu's Open the pod bay doors, Hal
satanixx Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 Citaat: en daarom verdwijnen dus vanaf 2007 de analoge zenders van de kabel. zo worden er dus 36x5 plaatsen weer vrij gemaakt. 1 analoog neemt de plaats weg van 5 digitaal staat gelijk aan 2.5 plaatsen hd. Mvg Tiger0120 Verder is de bandbreedte over glas en het laatste stuk coax niet het probleem. Essent heeft al enkele duizenden testgebruikers die op 10Mbps up en downsteam draaien. Ik heb meer vertrouwen in de bandbreedte van coax dan van het kpn koper lijntje Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen