Gast Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 Een bekend onderwerp maar niet voor mij gezien ik nogal ver van jullie zit. <p>Ik heb zojuist mijn Irdeto CI cam ge-update met 4.7se software. Ik had gehoopt dat ik nu met een cold card viaccess kanalen kan openen. Ik zit gericht op Hotbird/Panamsat/Arabsat. Mijn vorige favorite kanalen waren het Griekse Nova pakket echter deze zit nu op Irdeto 2. (Nog geen patch by the way?) Nu zou ik graag het AlPHA pakket willen ontvangen in Viacces. <p>Enig idee hoe ????
Gast Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 d'r is een file waarmee je 2 kanalen kan kijken van het alpha pakket. tegen de tijd dat ze echt gaan coderen is dit enkel ook afgelopen. kijk hiervoor ff bij duck ofzo die hebben altijd dit soort files wel. aangezien dit verder niet over cams ofzo gaat, maar ik het wel goed vind van je dat je je cam hebt gepatched(probeer ook eens de freecam2.017 van mijn site, dan kun je met een funkaart met 3in1 file erop wel viaccess kijken) sluit ik het onderwerp bij deze. mvg
Aanbevolen berichten