Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog meer domme vragen.<p>Even een correctie op mijn vorige publicatie. Ik heb wat toevoegingen. Zoals ik vermelde heb ik mijn Irdeto CI CAM naar 4.7SE geupdate via de SCSI

port van mijn Nokia9600. Het werkte niet direct echter na het gebruik van een nieuwere versie Vgrabber ging dit perfect. <p>1)Wat zijn nu de mogelijkheden van deze 4.7SE versie ?

2)Is het aan te bevelen om een FreeCam patch te installeren zodat ik 5in1 gebruiken ? Ik kan geen Europa footprints ontvangen.<p>Kan ik deze patch installeren op dezelfde manier ?

3)Wat heb ik nodig.<p>RadixNL wat de URL van jouw Homepage ?

Geplaatst:

hi eddy;<p>Ik had natuurlijk kunnen zeggen lees maar wat voor info er over het patchen staat; maar zo ben ik niet.<p>Of je de CAM kunt patchen (naar Freecam) met een 9600 ? dit moet theoretisch mogelijk zijn maar de software is voor w95-98.

Ik heb hem gepatcht via een note-book met w98.

Als je hem gepatcht hebt kun je m.b.v. een fun of ds-9 kaart naar verschillende providers kijken ; hiervoor moet je wel de CoCo enigzins wijzigen maar dat staat hieronder wel beschreven.<p>De patch van 2018 freecam is overgens ook te downloaden bij "phil" <p>Oh ja radixnl URL staat onder zijn profile<p>Groetjes<p>Allcamjan

Geplaatst:

De sterren staan er niet voor niets onder jouw Alias, bedankt ! <p>Het is niet eenvoudig om aan alle materialen te komen hier in het Midden Oosten. Een Gold wafer is wel te maken maar een FUN kaart kan ik wel vergeten. Ik heb nog wel twee oude ACS1.2 kaarten of kan ik daar nog iets mee doen, OK ik zal dit onder de juiste rubliek plaatsen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.