gerrit B Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 Wie kan mij helpen aan de software voor het programmeren van mijn Alphavision NG beveiligingssysteem. Ik heb de software al gedownload van de site van de leverancier, maar krijg bij het uitpakken van de software de melding. Citaat: This copy of WinZip self extractor is NOT LICENSED for distribution Any distribution of this file is prohibited and is a violation of US copyright law and international treaty. The registered version does not display this message Ik gebruik zelf dus een geregistreerde versie van Winzip 8.1 sr 1 en Winzip selfextractor 2.2 Of weet iemand wat ik verkeerd doe. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
mr|repel Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 Als je op okee klikt gaat ie toch gewoon verder dan ? Dit is gewoon een NAG ( engels voor zeur ) scherm omdat er een niet gelicenceerde versie van winzip gebruikt is Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
gerrit B Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Geplaatst: 15 december 2005 nee, helaas was het maar waar. Inderdaad gaat hij gewoon verder en kan ik de bestanden uit gaan pakken, maar bij het installeren behoort er een bestand te zijn van 30K groot en bij mij is hij dus 0K met als als gevolg (denk ik) dat als ik de automatisch aangemaakte icoon aanklik ik zo'n mooie zaklamp krijg en ik even later de melding krijg dat het bestand niet gevonden kan worden. Ik heb de bestanden nog wel ingepakt staan, dus als je het uit wil proberen kan ik ze wel op de mail zetten. Suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Geplaatst: 15 december 2005 ik ben er dus uit. ik heb nl. eerst winterm 1.0 nodig en kan daarna pas de update die ik opgehaald heb installeren. Dus nu nog even op zoek naar winterm 1.0 of kan iemand me daar mee/aan helpen? suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Hemant Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 Hoi, Is dit probleem intussen al verholpen. Ik zoek namelijk ook de software. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
gerrit B Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Geplaatst: 27 april 2010 Op zich wel (gewoon moeten kopen) ware het niet dat de NG zo langzamerhand uit productie gaat en je andere software nodig hebt (moet kopen) om de nieuwe systemen te kunnen proggen. Dus nu maar een andere leverancier gezocht die de software om hun apparatuur te programmeren gewoon gratis beschikbaar stelt. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
arnoldg Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Gerrit B, waar haal jij de wijsheid vandaan dat de NG uit productie gaat. Ze moeten nog minstens 5 jaar na aankondiging spare parts leveren. Tot op de dag van heden is er nog geen aankondiging geweest dat de NG uit productie gaat. Software kopen valt nog wel mee, je koopt namelijk 1x het pakket en kunt deze vrij gebruiken binnen je bedrijf. Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat niet iedere leek de centrale aan zijn laptop gaat hangen en de boel probeert te programmeren. bij mijn weten moet je bij de meeste andere merken ook de programmeer software kopen. Dus de overstap is niet geheel logische, tenzij je een of ander vaag merk hebt gekozen. mbg. Arnold
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen