Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn Reborn Cam heeft een probleem. Met de ZCAS 1.0 en 1.1 werkt hij perfect. Ik kan mijn Canal+ Card erin stoppen en ik heb beeld.

Echter met MRB305a, MRTV117c en MRTV118a gaat helemaal niets. Ik zorg dat van te vooren de juiste ZCAS met mijn CAS2 geladen wordt. Echter bij het gebruik in mijn Echostar DVR7000 blijft hij initialiseren.

Bij alle software (ZCAS1.0, ZCAS 1.1, MRB305a, MRTV117c en MRTV118a) treden bij een verify problemen op (zie onderstaande text). De Adresse zijn natuurlijk anders.

Zu viele Fehler! Breche die Überprüfung ab!

Fehler bei der Adresse: AA9AC Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA9A8 Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA9A4 Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA9A0 Erwartet: FFFFFF FF Lese:000000F0

Fehler bei der Adresse: AA99C Erwartet: FFFFFF FF Lese:000000F0

Fehler bei der Adresse: AA998 Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA994 Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA990 Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA98C Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Fehler bei der Adresse: AA988 Erwartet: FFFFFF FF Lese:E1A00000

Überprüfungsvorgang des Flash-Speichers ...Drücken Sie ESC, um den Vorgang abzubrechen

Mijn leverancier weigert zich een reparatie omdat ik de CAM omgeprogrammeerd heb en weid het aan een fout in de CAS2. Als ik echter een Matrix Reloaded laadt en verify treden geen problemen op met mijn CAM en ik ontvang gewoon beeld.

Heeft iemand een tip op dit aan de praat te krijgen. Is de MRV223 niet even groot als de Matrix Reborn Software. Is er een manier om de CAM te testen. De bovenstaande fouten zijn slechts een deel van alle fouten omdat de verify afgebroken werd. Hoe kan ik elk block testen en een lijst krijgen met alle fouten adressen.

Wie kan mij helpen

groeten

Gerard

Geplaatst:

Hallo

I heb vanavond enige tijd experimenteerd. Ik weet niet of ik het probleem opgelost heb, echter de kaarten werken nu.

In mijn CAS2 heb ik de MRB305a en MRTV117c geprogrammeerd met de button MRV en niet MRB. Nu worden de kaarten in mijn Receiver weer erkent.

Bij de MRB305a kan ik op Hotbird diverse zenders ontvangen die normal codeert zijn. Bij de MRTV kon ik het Magische Nummer ingeven en de kaart wordt nu erkent als MRTV117c, echter geen zender word ontvangen. Kan zijn dat de codes in MRTV117c niet au jour zijn. Zal morgen even de codes controleren en meld het dan.

Ook heb ik steeds Verify gemaakt met de CAS2, steeds kwamen fouten echter de CAM worden erkend ?!?!?

Zo ik schat dat CAS 2 Software in het bereik MRB buggy is.

Heeft iemand dezelfde ervaringen??

Groeten

Gerard

Geplaatst:

ook de cas 3 geeft dezelfde fouten bij het verifieren maar dit doet niets af aan de goede werking van de Matrix Reborn met zcas of met ucas. Verifieren bij de Matrix Reloaded geeft geen foutmeldingen.

Geplaatst:

volgens mij moet je eerst es goed gaan wissen alvorens de cam te overschrijven, dit kun je gerust 2 a3 keer doen en pas dan er een nieuwe file opzetten en dan weer verify, benieuwd of je dan ook nog zoveel foutmeldingen krijgt.....

Geplaatst:

Hallo

Ik heb het problem ontdekt. Met de CAM is niets aan de hand. Het is de CAS 6.7 en 6.8 Software.

Als ik daar in de Matrix Reborn Modus programere gaat alles fout en kan mijn receiver niet eens de Reborn initialiseren.

Nu heb ik veel probeert. Als je de Reborn in de Revolution Modus programmeert gaat alles goed. Bij de verify geeft hij fouten maar in de receiver werkt hij normaal.

Ik hoop dat ik diverse mensen hiermee geholpen heb.

Groeten

Gerard

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen