Ga naar inhoud


upc digitale tv


Gast de valk

Aanbevolen berichten

Heb net mijn mediabox mogen ontvangen van UPC en ik moet zeggen het beeld is super gewoon dvd kwaliteit en geluid is continu dolby digital.

Alleen je kan met de ontvanger weinig! geen twin tuner bijvoorbeeld en je kan geen favorieten lijst maken met de tv kanalen ook geen mogelijkheid om de ontvanger via je video te laten opnemen dus mee schakelen! iemand al wat meer ervaring met deze THOMSON ontvanger??? smartcard is gecodeerd met nagravision.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wilde het positief benaderen maar toch... Eerst een week moeten bellen voordat ik beeld had, de kwaliteit vind ik t.o.v. mijn echostar echt tegenvallen en geintje... vandaag ontving ik mediabox2 :-) Huh ja, ik heb er nu 2

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Voorlopig behoud je het analoge signaal, alleen waar je de mediabox op aansluit geniet je van UPC digital
dus je andere tv's zijn dus nog gewoon analoog zoals je gewend was



En de nadelen? : UPC gooit er even Arte en France-2 uit; geen regio-tv! Je kunt de kanalenlijst niet zelf bewerken en veranderen! Radiozenders geeft UPC digitaal niet door (tot nu toe alleen non-stop muziekkanalen)

Om maar te zwijgen over wat ik hoor/zelf merk over de facturering....

Leuke aanvulling hoor maar je blijft met UPC en hun machtspositie zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...