Ga naar inhoud


TV Vlaanderen: nieuwtjes, evolutie, commentaren


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de hoop op SBS ook al opgegeven.

Maar daar kunnen we niet van wakker liggen...´

 

Of laten we een zender ons leven bepalen.... Samen staan we sterker.

Laat ze maar met de teletubies alleen monopoly spelen. Dan zullen ze snel overal komen aan kloppen voor hun kijkers.

 

Eigenlijk zouden we met zen allen de reklame makers moeten aanschrijven, om hen te zeggen dat we hun reklame aanbod niet meer ontvangen. Dan draaie die misschien de geld kraan toe.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 2.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeker niet doen! Als vtm erop komt betekend dit ook voor sbs een meerwaarde voor er op te komen. Op belgacom tv is dit geen echte meerwaarde. Dit komt door het financiele. Maar op sateliet ligt dit anders. Als veel mensen gaan overstappen van kabel naar satteliet kunnen ze niet anders dan te volgen. Je zal wel zien het gaat nog rapper gebeuren dan je verwacht!! Normaal eind deze maand vtm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht niet dat de Vlamingen nu massaal gaan overstappen op satelliet. Al geeft TV-Vlaanderen het zelf niet toe, ik denk dat de grootste doelgroep de Vlamingen in het "buitenland" zijn ( en daarmee bedoel ik ook, en vooral, deze over de taalgrens). Ik denk niet dat er massaal overgestapt gaat worden in Vlaanderen zelf, behalve bij mensen die toch al een schotel hebben, of er al over dachten een te installeren. TV-Vlaanderen zelf denkt aan 100.000 abonnees binnen 3 jaar, dus dat lijkt mijn vermoeden te bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ALS TELENET ZO DOORGAAT. KAN ER MISSCHIEN WEL EENS NULLETJE ACHTER STAAN NA 3 JAAR.

 

Telenet heeft bij mij ook alle krediet verloren, maar de modale vlaming heeft helaas een kudde-mentaliteit, en verandert niet snel van leverancier. Kijk maar hoeveel vlamingen van energie-leverancier veranderd zijn na het opengooien van de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de vraag gesteld aan VT4 of ze binnenkort van plan zijn op de satelliet te komen via TVV.

Het antwoord kreeg ik deze middag:

 

Beste,

 

Bedankt voor je mailtje en de interesse in onze zender.

 

Momenteel zijn er echter geen plannen om uit te zenden via satelliet.

 

Vriendelijke groeten,

VT4

 

Dus ik denk dat het nog wel een tijdje kan duren vooraleer we VT4 kunnen zien via de satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vandaag de eerste overschrijving ontvangen , activering + abo voor 1 jaar
137.35 Euro .


Gek, kan je niet maand per maand betalen (zoals voor alles hoger dan settopboxpakket bij CDS)?

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben er nog mensen met een dreambox en camd3.819 het probleem dat één en kanvas/ketnet blijft hangen na een minuut.

 

Heeft hier altijd goed gewerkt tot vanavond tijdens de tabel van.... kreeg hij het.

Net het zelfde probleem als met een nieuwere versie van camd3 in combinatie met bv animal planet of rtl7, ...

 

Zijn ze aan de schroefjes aan het draaien bij tvv?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...