Ga naar inhoud


TV Vlaanderen: nieuwtjes, evolutie, commentaren


Gast

Aanbevolen berichten

Telenet heeft zijn 150.000ste digitale decoder (digibox/digicorder) verkocht, zo maakte het telecombedrijf uit Mechelen vrijdag na beurs bekend.

 

large_143371.jpg

 

Dit betekent dat bijna één op tien kabelabonnees van Telenet reeds een abonnement op digitale televisie heeft. Het project startte begin september vorig jaar. Het bedrijf meent "goed op weg te zijn om ons objectief inzake digitale televisie te halen".

 

Belgacom telde naar eigen zeggen eind 2005 amper 33.000 abonnees voor zijn aanbod van digitale televisie.

 

Bron: Hln

 

Derde in rij zal TVV wel zijn met nog een stuk minder abbonees, ik denk indien het nog lang duurd voor de commerciële zenders in het pakket van TVV komen, dat er al een deel van de nu bestaande klanten ... bij het einde van hun contract dit niet meer zullen verlengen ... enne misschien ook de overstap naar telenet zullen maken.

 

Enne een tweede factuur sturen terwijl men al betaald heeft zullen veel mensen niet op prijs stellen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 2.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

TVV heeft nog meer een 2000 tal abbonees, laatst was ik bij men satdealer die die kon zien op het laatste aanmeldingsformulier die dag, dit is best weinig, maar TVV heeft nog steeds geen reclame gevoerd. Dit halen ze steeds aan voor het lage cijfer.

 

Wat ik me daarbij afvraag is hoeveel niet bestaande satkijkers kan TVV binnen halen wanneer ze wel reclame gaan maken? Zal bitter weinig zijn vrees ik... maar laat ons hopen voor het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn hier een paar gasten die precies doen alsof TVV bewust VTM of VT4 niet wil aanbieden, denken jullie nu echt dat dat de bedoeling is van die gasten ? Dat ze miljoenen gaan investeren bij astra en voor het opstarten van een organisatie hier om dan alleen maar de VRT aan te bieden ?

Dat kan ik me niet voorstellen ...

Jaren lang maakten we van onze neus dat niemand wat deed in Belgie en nu iemand wat doet is het ook niet goed, en verder altijd maar afgeven op de stomste details. Ik heb ook een verkeerd factuur gekregen, so what ?

zolang mijn kaart maar blijft werken.

We zouden beter VTM en VT4 aanschrijven op het niet willen meedoen dat het afgeven op TVV. Misschien helpt dat ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Telenet heeft zijn 150.000ste digitale decoder (digibox/digicorder) verkocht, zo maakte het telecombedrijf uit Mechelen vrijdag na beurs bekend.

 

Maar hoeveel abonnees zijn dat?

De meeste hebben waarschijnlijk het gratis pakket met de zenders die analoog ook op de kabel zitten.

 

Ze verdienen dus niets aan die abonnees. Alleen mensen die betalen voor de extra zenders en diensten, zouden ze mogen tellen.

Waarschijnlijk komen ze dan niet veel verder dan Belgacom.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal juist, de extra zenders zijn alleen digitaal te ontvangen, analoog (+/- 25) + digitaal (18 zenders) geeft ongeveer 43 zenders in het digitalebasispakket wat trouwens minder kost dan het analoge pakket (lagere btw). En vergeet niet dat die zonder extra pakket wel regelmatig een programma of film bestellen waar voor Telenet ook de kassa rinkelt.

 

Tevens heeft men enkel melding gemaakt van verkochte digibox-corders en spreekt men niet over abo's. Dus zal dat cijfer wel kloppen.

 

Bijoux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een tijdelijk forumpje van de Belgische krant HLN, werd er gedebatteerd vandaag over digitale tv.

 

De berichten van een zeker Wilfried, werden snel gedeleted, omdat hij scheen te weten dat de onderhandelingen met de commerciëlen zo goed als rond zijn en besloot zelf dat TVV, nu alles heeft!

 

HLN, pro telenet, want aandeelhouder, heeft dit niet voor niets gedeleted! Vooral omdat die zekere Wilfried, het over "wij " had ivm met TVV!

 

Nog niets definitief, maar hoop doet leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indieke: als ze al gewist zijn, denk ik niet dat dit te maken heeft met de banden tussen Het Laatste Nieuws en Telenet. Dat zou wel bijzonder onprofessioneel zijn. Uiteindelijk wordt zoiets toch met veel bombarie aangekondigd als de tijd rijp is. En een primeurtje voor HLN zou voor hun altijd leuk zijn.

 

Wellicht dat Wifried het zelf gedeleted heeft in opdracht van TVV om de laatste onderhandelingen niet verder te verstoren ofzo.

 

Enfin, hoe het ook zij, laten we hopen dat dit de waarheid is en dat we binnen de kortste keren ook VTM, Ka2, JimTV, VT4, vijfTV, enz enz kunnnen ontvangen via de schotel.

 

Ik gun het TVV van harte.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze email gekregen van vijftv

 

Beste,

 

Momenteel zijn de gesprekken nog steeds gaande maar er is nog geen akkoord zodat we nog niet kunnen zeggen wanneer VIJFtv te zien zal zijn op TV Vlaanderen.

 

Vriendelijke groeten,

Het VIJFtv-team

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het gisteren ook toevallig gemerkt. Maar er is jamergenoeg niks op te zien of te horen. Hopelijk komt hier weldra verandering in.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...