Ga naar inhoud


TV Vlaanderen: nieuwtjes, evolutie, commentaren


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 2.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bestaan er apperaten om twee kaarten in 1 Cam te gebruiken, kan me herinneren dat ik vroeger wel eens zoiets gezien heb, met een flatcable eraan...

 

Wie wil er ruilen.... NL kaart voor BE kaart ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb allang beeld op TV Vlaanderen via de diverse spiders e.d., toch ga ik vanmiddag een abbootje TVV halen.

 

Wat is nou 8,95 per maand? Ik vind het waar voor het geld dus betaal ik daar liever voor, dan dat ik ze slachtoffer zie worden van cardsharing en dat ze weer verdwijnen ofzo.

 

Heb ook gewoon een C+NL abbootje... Spider is leuk maar ik vind wel dat je dat als hobby moet zien, en hetgeen wat je ECHT wilt kijken, gewoon betalen....

 

Ja idd, heb vroeger ook nooit snoep gejat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
op het plasmascherm hier zéér mooi, strak beeld, géén enkele verkleuring. Prachtig gewoonweg.


Ook geen blokjes aan de zijkanten van het beeld zoals je soms ziet op andere zenders bij een te lage bitrade???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een domme vraag. Dat kastje van mij, verplicht mij alles opnieuw te scannen. Heb zo gezien dat test 3 en C° erbij zit. Maar waar vind ik test 1 en test 2????

 

Als iemand mij de juiste positie geeft, kan ik het misschien handmatig inbrengen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...