faxme Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Elpino: Waarom zou je MAC adres moeten gebruiken als security. Je kan toch ook WEP en WPA gebruiken. Deze mogelijkheid bied LIVEBOX ook. Dat werkt hier perfect. Het enige is bij het plaatsen van de password in je client moet je dat doen zonder " : " zoals het in je livebox staat. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Satq Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Ik moet toegeven dat dit een reactie is op een topic dat al een tijdje stil staat, maar wie weet kijken mensen hier nog regelmtig naar. De kaartjes hier besproken die zouden werken zijn kaartjes met een broadcom chipset. (kaartjes van andere types die het niet bleken te doen staan niet in de lijst) Als je zoekt op broadcom and pcmcia in google, dan kom je op een website welke aangeeft welke pcmciakaartjes zijn uitgerust met een broadcom chipset. http://broadcom.rapla.net/ Ik heb een linksyskaartje WPC54G, ik meen versie 3.1 deze lijkt tot op heden zonder problmen te functioneren. Kaartjes met andere chipsets laten de led niet branden, en worden niet herkend door de modem. Ik heb helaas geen mogelijkheden om andere kaartjes te testen. Wie weet komen er meerdere types aan bod, maar als het geen broadcom chipset heeft, dan is de kans van slagen klein. Edwin
faxme Geplaatst: 11 augustus 2007 Geplaatst: 11 augustus 2007 Inderdaad "WPC54G versie 3.1" werkt perfect. Die heb ik hier ook werken al bijna 2 jaar. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Superdimi Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik heb mijn Livebox 'draadloos' gemaakt met een extern accesspoint. Zijn er door het gebruik van een PCMCIA-kaart snelheidwinsten te behalen t.o.v. een extern accesspoint ? Heeft iemand hier ervaring mee ? groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Superdimi Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Ik heb inmiddels zelf een PCMCIA kaartje aangeschaft, de Linksys WPC54G. Binnen enkele minuten had ik hem operationeel, maar helaas... geen enkele winst in de snelheid. Deze is nagenoeg gelijk aan mijn exertne access-point. Groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen