Ga naar inhoud


Wanadoo wifi livebox--- Kun je eigen wifi adapters gebruiken ?


70 +

Aanbevolen berichten

Elpino:

 

Waarom zou je MAC adres moeten gebruiken als security. Je kan toch ook WEP en WPA gebruiken. Deze mogelijkheid bied LIVEBOX ook.

 

Dat werkt hier perfect. Het enige is bij het plaatsen van de password in je client moet je dat doen zonder " : " zoals het in je livebox staat.

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik moet toegeven dat dit een reactie is op een topic dat al een tijdje stil staat, maar wie weet kijken mensen hier nog regelmtig naar.

 

De kaartjes hier besproken die zouden werken zijn kaartjes met een broadcom chipset. (kaartjes van andere types die het niet bleken te doen staan niet in de lijst)

Als je zoekt op broadcom and pcmcia in google, dan kom je op een website welke aangeeft welke pcmciakaartjes zijn uitgerust met een broadcom chipset.

http://broadcom.rapla.net/

 

Ik heb een linksyskaartje WPC54G, ik meen versie 3.1 deze lijkt tot op heden zonder problmen te functioneren. Kaartjes met andere chipsets laten de led niet branden, en worden niet herkend door de modem.

 

Ik heb helaas geen mogelijkheden om andere kaartjes te testen. Wie weet komen er meerdere types aan bod, maar als het geen broadcom chipset heeft, dan is de kans van slagen klein.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...