Ga naar inhoud


5816/33e :Wat zijn de mogelijkheden en hoe pak ik het aan.


Gast neverywhere

Aanbevolen berichten

Na het wegvallen van een paar hollandse kanalen moet ik toch maar eens gaan kijken of er ergens anders nog wat te bekijken valt. Maar waar haal ik de benodigde spulletjes vandaan om voornamelijk via de astra en eurobird toch nog eens een filmpje of iets dergelijks te bekijken? En dan: Hoe pak ik dit aan. Er staan tamelijk wat aardige linkjes en dergelijke op de site maar deze vervallen al heel snel in technische details. Dus graag uw hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Na het wegvallen van een paar hollandse kanalen moet ik toch maar eens gaan kijken of er ergens anders nog wat te bekijken valt.

 

Dan is er eerst nog wat aanvullende informatie nodig van jouw kant.

 

1. Wat voor kaart heb je en met welk abonnement.

2. Welke software zit er momenteel in je decoder.

3. Is je kanalenlijst van een recente datum.

4. Wat voor schotel heb je en naar welke satelliet(en) kijkt je schotel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Wat voor kaart heb je en met welk abonnement. Canal d basis

2. Welke software zit er momenteel in je decoder.Geen idee, hoe kan ik dit checken?

3. Is je kanalenlijst van een recente datum.Idem

4. Wat voor schotel heb je en naar welke satelliet(en) kijkt je schotel.

Wel,ik heb 2 schotels staan ,1 voor astra en de 2e schotel staat op eurobird vanwege de engelse zenders. Deze pakt op het ogenblik bog een stukje hotbird mee,maar niet overdreven veel zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je sterk verouderde software in je decoder.

Versie staat wel ergens in het menu ........

Wil je meer zal je de decoder moeten voorzien van de laatste firmware en een resente kanalen lijst.

Lees de sticky's in het Philips forum eens door, daar is al veel voor je te halen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op het werk he.... Maar ik zal vanavond eens kijken wat er gebeurt na menu>E. Volgens mij krijg ik dan een lijstje kanalen te zien? Maar ik zal het checken. Oh ja de schotels zijn 90 cm(astra) en 100 cm (Eurobird) .ze gaan naar binnen en komen vlak voor receiver in zo diseq blokje bijeen. Werkt op zich aardig . Heeft iemand ook nog een idee hoe ik beeldkwaliteit wat kan opkalefateren? Geluid is prima maar beeld is toch wat..ja matig. (Zeker in vergelijking met smartbox receivertje dat ik nog heb staan. Natuurlijk zou ik die ook weer kunnen inzetten maar die is zooooooooo storing-gevoelig!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt het hier tijd dat je eerst eens wat gaat lezen op dit forum, als je nog niet eens weet wat dit is:

 

Citaat:
druk op de knop menu.

druk op de knop e

 

Bij alle versies firmware, ook bij de originele, kom je in het hoofdmenu en de tweede regel kom je in het versie scherm, maar dat is alleen bij de huidige Firmware.

 

Grts, euromuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik heb mij eerlijk gezegd al scheel gelezen op dit en andere forums maar men vervalt heel snel in termen waar ik van denk huh?

 

Maar goed ,ik heb gisteravond uw instructies opgevolgd maar helaas.Knop e doet niets. Moet ik mij nu zorgen maken? Is de ab kaduuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

versie 19

philips epg butt

o

en patch run 0

Dat zal dan waarschijnlijk de orginele rommel zijn?

 

Dan even denken, ik koop een oslink, hang dat tusen computer en receiver, maak eerst de receiver leeg en vul hem dan weer met kanalen lijst en laatste versie van emulatie sleutels? of praat ik nu onzin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent begonnen met te zeggen dat er wat Ned.kanalen zijn weggevallen, terwijl je zegt dat je het Basisabo. hebt, dus met Talpa, Discovery, Nat.Geo. enz. over welke kanalen heb je het dan?

Als je de decoder opnieuw kanalen laat zoeken, moeten toch al die kanalen ook met de originele software netjes ingeladen worden?

Of wil je soms meer ? Filmpjes op de Astra en Hotbird? verwacht er niet te veel van!

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...