Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

NEEN...<p>Doe het zelf maar als je weer thuis bent ... toch?

Ik dacht dat de moeite wel waard om het ff door te geven dat er wel een .... te downen maar aangezien dat men begont te l... vult het zelf maar ff in joh en te m.... etc. dus weg met die melding is veel beter dan een gel. te lezen !!!<p>Enne is dit wel un hobby dan???

wil men altijd dat er iemand anders voor em/haar voordoen pas daarna flasht men zijn eigen cammtje is de jouwe zó dúúr dan en van de andere nie hé ???<p> laugh.gif" border="0 Oja ik ben er óók nie thuis laugh.gif" border="0 <p> mad.gif" border="0 wat een goedkope liedje zeg mad.gif" border="0<p>[ 12-02-2002: Bericht gewijzigd door: Ari ]</p>

Geplaatst:

Fijne hulp !!! Fijn dat we nu weten dat @Ari hier geen last mee heeft.

Stel je voor als wij allemaal gaan melden dat we "geen problemen" hebben met het probleem waarbij de vrager op dat moment juist vragen en/of naar hulp op zoek is via dit board wat zou het dan een zo....tje worden. <p>Maar te verduidelijking: Voor de Topfield en sommige Humax gebruikers verscheen ondanks het goed functioneren soms de error melding "Irdeto NVRam Error" om na 3 sec te verdwijnen.<p>Voor diegene waarbij dit verschijnt enorm lastig omdat de channel-infobalk dan niet te zien is.<p>Ikzelf ben momenteel niet thuis dus heb deze update nog niet kunnen testen.

Is er al iemand die resultaten heeft met deze update ??

Geplaatst:

@Ari

Volgens mij voel je je nogal aangesproken.

Je haalt (edit) je eerste melding weg waarover ik juist een klein beetje kritiek gaf. (jammer) Dus niemand kan je eerste opmerkingen meer zien.

Vervolgens ga je zitten bekritiseren ofwel in de mond leggen dat ik een ander persoon een Freecam CIM wil laten testen/fashen omdat ik zelf niet thuis ben.

Conclusie: je voelt je nogal aangesproken. !!!<p>Ik ben wel nieuwsgierig of er iemand wat meer nieuws over kent en/of er op een of ander board wat is geschreven.

Wanneer ik weer thuis ben (volgende week maandag) zal ik mijn ervaring met de Topfield/Freecam2-018 update melden op dit board.

Geplaatst:

Beste lezer,

Vriendelijk verzoek ik u aan mij te vertellen wat er precies mis is geweest met de door mij geschreven zin:<p> laugh.gif" border="0 nee ik heb er geen error/probe mee dus -nog- niet voor mij bedoelt laugh.gif" border="0 <p>Inderdaad er is/was -helemaal- nix mis mee ... dus volgende keer maar voordat je op iemand en zo maar bekrit. ff tot 1000000000 tellen en vraag je je zelf het volgende maar af: Heb ik het RECHT om op iemand te bekrit. omdat hij het niet voor mij getest heeft???

Ja joh anders was je helemaal nie boos op mij geweest ... wees maar 'ns gewoon eerlijk man en toegeven kun je ? ik dacht het nie blush.gif" border="0 <p>Jij -en met jou er ook vele helaas- wilt graag dat er ALTIJD: <p>Iemand anders de kastanjes uit het vuur laten halen !<p> laugh.gif" border="0 Ik ben er ook volgende week pas thuis,wat un goedkope Smoesjes zeg om her en der te gaan zoeken/lezen of er iemand anders de kastanjes uit het vuur voor jou... daarna kom je zéker met de melding dat je jouw dúre CI mee geflasht heb hé laugh.gif" border="0 <p>

mad.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<p>Als je vond dat mijn posting onzin was dan vind ik jouw berichtje die nergens opslaat trouwens ook ONZIN !

Of viel je je -één van de vele- aangesproken dan neem ik je helemaal nie kwalijk hoor?<p>Je steld zich -> kweenie <- voor dat je nix van weet -toepasselijk naam hoor- vroeg ik mij al af :<p>Kan die kweenie niet "geclosed of beter nog verwijderen" worden??!!! je wist toch maar nix dus waarom bemoeide je mee dan ?<p>

laugh.gif" border="0 nie boos worden door mijn voorstel nie hé laugh.gif" border="0 <p>Ps:verdere comm heeft er géén zin dus dááág joh!<p>Groeten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.