Ga naar inhoud

Leerboek van Autocad2004 digitaal verkrijgbaar?

Newbie

Aanbevolen berichten

Weet iemand of de leerboek van Autocad 2004 en/of MicrosationV8 (versie2004) digitaal bechikbaar en evt bestelbaar is, bijvoorbeeld als ebook of zo. Adressen ed natuurlijk per PM. Moet voor de werkgever een cursus voor diverse niveaus in elkaar sleutelen met links naar scans uit de boek, dit zijn er heel wat en je krijgt nooit mooie scans zonder het hele boek los te halen, dit willen ze dan ook weer niet.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij niet om de cursussen of trainingen. Had ik niet echt bij gezegd.

Het gaat mij om de boek Autocad2004 ondersteunend ontwerpen van TEC Cad College van 1832 paginas, de "cursus/test" word hierop gebaseerd. Elke afdeling heeft van het boek wel meerdere exemplaren maar het was voor hun en mij makkelijker geweest als ze het achter de systeem konden doorlezen en dat ze onderdelen uit het boek konden bekijken uitvoeren.

Nu moet ik onderdelen, voornamelijk beginpagina's van hoofdstukken en de echte opdrachten inscanne en pdfjes maken.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad "cd Autocad 2004 ondersteund ontwerpen van TEC Cad College" levert maar 77 hits.

Citaat:
Nu moet ik onderdelen, voornamelijk beginpagina's van hoofdstukken en de echte opdrachten inscanne en pdfjes maken.

Heb je hele mooie apparaten voor, stapel pagina's in de feeder en gaan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen