Gast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Citaat: hier op de dreambox7020 ook al de hele dag geen now/next-epg op geen enkel kanaal. Maar als ik op de rode knop druk, zie ik wel de uitgebreide EPG. Vreemd allemaal, hoor! Bij mij nu ook compleet weg op de Humax.. Wat ik zo mooi ontving dat was gisteren!
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Vreemd genoeg is de EPG nu weer wel zichtbaar op Ned1,2,3, RTL 4,5 en 7 en verder nergens op zenders uit het CDS pakket. Vreemd? Ja nogal !
pippen2 Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Op Nederland 3 was er zojuist een programma met een EPG beschrijving van meer dan een vol scherm! Ik moest zelfs scrollen om de volledige tekst te kunnen lezen. Het wordt best een uitgebreide EPG.
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Ze zijn bij CDS weer bezig met een enorme stap voorwaarts! Dat is toch echt wel heel goed; dat het wat voeten in de aarde heeft en niet direct goed gaat moet toch begrip voor opgebracht kunnen worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen