Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat verandert er in de gegevens over de CI-module

(bij mij staat er nog: 02/24/99 V1.20.uk na de upgrade). Mag ik aannemen dat er toch iets is misgegaan tijdens het updaten? Wat zou ik moeten krijgen als de update daadwerkelijk plaats heeft gehad?

Geplaatst:

... kan je niet helpen... ik luk er maar niet in mijn kaart te doen herkennen door mijn laptop (win XP probleem ?) en ruk me de haren uit het hoofd!!!!!

Zou waarschijnlijk toch beter dan die 'ouwe' 1.20 moeten zijn !

Geplaatst:

Hallo Kamkris,

De identificatie van de module (1.20) blijft hetzelfde, maar de firmware is wel degelijk veranderd.

Als je een beetje 'winkelt' voor de juiste files zal je er achter komen dat je TPS (weer) kan ontvangen.

Suk6

Opa

Geplaatst:

Hallo Yvessr,

De firmware upgrade werkt ook alleen maar onder DOS, dus Windows 98.

Dus als je bij een laptop kan komen, die onder W98 draait, is je probleem opgelost

Good luck

Opa

Geplaatst:

Hallo Opa,<p>Wat voor receiver gebruik jij en met welk firmware?

Geplaatst:

ik heb bijna elke file geprobeerd die te verkrijgen is, maar het mocht niet baten, de update is wel goed gelukt, bios date is 01/10/02.

welke file heb jij geprobeerd?

Geplaatst:

Kun je die zip file naar me uploaden wegens de zip link werkt niet je kunt nog wel naar de site maar als je de zip wilt DL dan werkt die niet.<p>Alvast bedankt.<p>Richie<p>

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door yvessr:

<strong>Zoals aangekondigd.... hier dan eindelijk de upgrade van de ZWARTE cam !!!<p>http://www.scmmicro.com/dvb/viaccess.html<p>Veel plezier!</strong><hr></blockquote>

Geplaatst:

Zou hem ook graag willen hebben. Ik heb n.l. hetzelfde download probleem.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

@zeeteefje: je bent niet de enige.....<p>Soft gedownload, black label cam in laptop geduwd, windows 98, dus het zou moeten lukken.<p>Werkelijk alles geprobeerd, maar het apparaat wordt niet herkend. Handmatig de .inf geprobeerd te koppelen aan het onbekende apparaat: helaas...

er worden geen stuurprogramma's ontdekt door W98.<p>Jammer......<p>@Iedereen:

Wie weet hier de oplossing voor???

......alle orde komt voort uit chaos......

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Een paar antwoorden op div.vragen:-

a) Ik gebruik een Echostar 3000 IP met (uiteraard) losse Viaccess module. Ik heb hem volgens instructies op de laptop onder W98 geupgrade.

B) Je moet heel goed zoeken om de juiste hexfiles te vinden, ze zijn er wel, maar zijn bij mij niet beschikbaar. Volgens policy van dit board geef ik ook geen URL.

c) Als je laptop het PCMCIA niet bekend, dan is installatie misschien mogelijk via Nieuwe Hardware, have disk of zo?

Het zou gewoon moeten werken. misschien nog even de instructies doorlezen?<p>Suk6 ermee

gr

Opa

Geplaatst:

Zoek nieuwe hardware had ik vanzelfsprekend ook al geprobeerd.

En warempel, dan vindt de laptop die ook nog. Pad aangegeven naar tijdelijke directory met "ViaccessBlackModule.INF", maar ja, windows weet het allemaal veel beter en zegt dat "het beste stuurprogamma" al is geladen: "Pcmcia.inf". Okay, die .inf dus maar ff ergens anders geparkeerd, opnieuw driver zoeken: dan komt W98 met een ander "onbekend merk". Als je die dan ook wegzet, en opnieuw zoekt "is geen stuurprogramma meer beschikbaar". En dat terwijl die n.b. werkelijk zou moeten zoeken in het pad van de Viaccess-directory. Maar daar vindt-ie niks en komt dan uit in de Windows/Inf-directory.

Wat doe ik nu fout? Het zal wel erg voor de hand liggen, maar ik weet het ff niet. confused.gif" border="0

Met m'n freecammetje heb ik nooit zulke problemen gehad, daar ging alles als vanzelf ...... rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Misschien hebben de mensen waarbij het niet lukt geen V1.20 module?

Gr.

Opa

Geplaatst:

Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ja, als ik in het menu van de ontvanger de Common Interface specificaties tevoorschijn "tover" staat er toch echt dat het een V1.20 is, inclusief bovengenoemde (bios)datum. mad.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.