knol Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 hallo,zelf heb ik windows xp,pervect dat hitman pro,mijn broer heeft windiws 98 of 2000,maar daar loopt hij niet op,is er een programma wat ongeveer het zelfde kan en doet voor oudere versies van windows,hij heeft veel rotzooi erop staan vandaar,en bij hitman pro is alle`s in 1x weer goed en gereinigd(zover als dat kan)wie o wie weet iets anders Dreambox 7000s draaibaar
leo1949 Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Het is bekend dat Hitmanpro op windows NT georienteerde besturingssystemen werkt dus alleen op windows 2000 en XP. Hitman geeft aan om de onderdelen zelf te downloaden en aan te sturen. En dit werkt perfect ik heb het bij een kennis ook zo gedaan. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
knol Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Geplaatst: 19 december 2005 bedankt,zo ga ik het dan ook maar doen,als er iemand nog iets anders weet hoor ik het graag,maar ik ga vast aan de gang,bedankt in ieder geval Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Citaat: bedankt,zo ga ik het dan ook maar doen,als er iemand nog iets anders weet hoor ik het graag,maar ik ga vast aan de gang,bedankt in ieder geval Laat het hem proberen met Ad-Aware SE Personal,dan is hij ook alvast een hoop rotzooi kwijt. grtz Henk.
Ome Merde Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 stimmt, meteen Spybot er achteraan draaien voor achtergebleven spyware. cws-shredder, crap cleaner en hijjackthis zijn ook fijne tools die wel draaien onder Win98. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen