Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,zelf heb ik windows xp,pervect dat hitman pro,mijn broer heeft windiws 98 of 2000,maar daar loopt hij niet op,is er een programma wat ongeveer het zelfde kan en doet voor oudere versies van windows,hij heeft veel rotzooi erop staan vandaar,en bij hitman pro is alle`s in 1x weer goed en gereinigd(zover als dat kan)wie o wie weet iets anders

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Het is bekend dat Hitmanpro op windows NT georienteerde besturingssystemen werkt

dus alleen op windows 2000 en XP.

Hitman geeft aan om de onderdelen zelf te downloaden en aan te sturen.

En dit werkt perfect ik heb het bij een kennis ook zo gedaan.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

bedankt,zo ga ik het dan ook maar doen,als er iemand nog iets anders weet hoor ik het graag,maar ik ga vast aan de gang,bedankt in ieder geval

Dreambox 7000s draaibaar

• 2 weken later...
Geplaatst:
Citaat:
bedankt,zo ga ik het dan ook maar doen,als er iemand nog iets anders weet hoor ik het graag,maar ik ga vast aan de gang,bedankt in ieder geval

Laat het hem proberen met Ad-Aware SE Personal,dan is hij ook alvast een hoop rotzooi kwijt.

grtz Henk.
Geplaatst:

stimmt, meteen Spybot er achteraan draaien voor achtergebleven spyware. cws-shredder, crap cleaner en hijjackthis zijn ook fijne tools die wel draaien onder Win98.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen