Gast Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 ik heb een laptop ibm 600e maar ik krijg er geen windows op ik weet niet hoe ik het moet doen wie kan mij vertellen hoe ik het moet doen zit geen floppy disck bij aleen een cd room ik heb van alles geprobeerd maar ik weet het niet heo ik het moet doen alvast bedankt gr
Delano Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Citaat: The first thing to do is to ensure that the CD-ROM drive is set as the first bootable device in the ThinkPad's BIOS. Citaat: Some ThinkPad computers allow you to press F12 at boot time to select a temporary boot device. Staat je cd-rom drive als eerste bootdevice? zoniet druk is op f12 bij het opstarten. Windows 95 installeren door te booten met recover cd. (Moet erg mijn best doen om wat te vinden met google zou dus vrij rechtvooruit moeten zijn, zocht naar zoiets als bij mijn toshi de c ingedrukt houden bij opstarten maar niet gevonden)
Gast Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 ik zal in het kort vertelen waar die mee komt als ik de laptop opstart eerst moet ik de datum en de tijd goed zetten dan start ie weer op o i dan komt er in beeld off>on dat staat er boven en dan kan ik niks meer doen met de laptop ik snap er niks van
+avatar+ Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 heeft een laptop ook en bios batterij? die kon wel eens leeg zijn.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen