Gast Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Kan men met een Mastera-3 een cerebro programmeren? (ook niet als de loader er-op zit?)
Gast Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 hoi je zult hier weinig mensen vinden die zo'n dure MAFIA kaart gaan kopen, of gaan kopen........... echt zonde van je geld.......
gerritvogels2 Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Volgens mij ging de vraag daar niet over. Gerrit
Funfreak Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Je hebt toch de Phoenix 3.58mhz modus nodig? Dat kan dan met een Mastera3.
Gast Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 ook voor jou dan wat opbouwende kritiek, als er weinig tot geen mensen met zo'n kaart zijn is de kennis over die mafia kaarten ook niet erg groot he.........of over die ene file die je mischien een maand kan gebruiken.......
Gast Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 dus dan moet het kunnen. Woensdag kaart in huis. Ben benieuwd.
Avalon Geplaatst: 19 december 2005 Geplaatst: 19 december 2005 Citaat: ook voor jou dan wat opbouwende kritiek, als er weinig tot geen mensen met zo'n kaart zijn is de kennis over die mafia kaarten ook niet erg groot he.........of over die ene file die je mischien een maand kan gebruiken....... Er word een vraag gesteld over een kaart en als je daar geen antwoord op weet dan antwoord je niet. Het forum is bedoeld om mensen te helpen. Iemand die een Mafia kaart heeft gekocht komt daar zelf later wel achter of hij er een kaartspel of ijskrabber van kan maken.. @piepertje Je kan met de Mastera de kaart bewerken op 3,57 Mhz je hebt dan wel de loader-tool & eeprom-hex files nodig die elders verkregen kan worden om de kaart te programmeren. MAzlzlz Avalon
Gast Geplaatst: 19 december 2005 Geplaatst: 19 december 2005 Mijn vriend (de leverancier) zou de loader er opzetten. Dat zou met Mastera-3 niet kunnen? De andere file kan dan klaarblijkelijk erop komen. Over de zorgen over mijn wel/niet goede keuze en of ik wel geen geld hiervoor heb. Bedankt, maar men moet ook eens wat proberen anders waren de trouwe fun-cards ook ijskrabbers geworden. Woensdag heb ik het spul in huis en zal nog terugmelden hoe-en-wat en hoe het verder verloopt. @all, bedankt.
gigantaandemuur Geplaatst: 19 december 2005 Geplaatst: 19 december 2005 @piepertje Graag ik ben er ook benieuwd naar.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Avalon Geplaatst: 19 december 2005 Geplaatst: 19 december 2005 Citaat: @piepertje Je kan met de Mastera de kaart bewerken op 3,57 Mhz je hebt dan wel de loader-tool & eeprom-hex files nodig die elders verkregen kan worden om de kaart te programmeren. Lees je wel goed ? Het is hetzelfde principe als de opos en penta card. Je opent de loader tool je select je compoort en dan selecteer je de file en proggen maar.
Gast Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Je hebt gelijk. Ik heb de loader (zonder time-bomb) en de aparte hex-files reeds klaar liggen. Echter mijn supplier zal hem reeds voor programmeren. Niettemin, moet ik kunnen weten of de loader (zonder time-bomb) en hex-files 100% ok zijn. Dus ik zal een risicotje moeten nemen dat als het fake-files zijn, dat ik even terug moet naar supplier voor her-programmeren. Ach, dat hoort er allemaal bij....
Gast Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Kaart is ok. Software loader werkt met Mastera-3. In humax5400z (patched) werkt kaart ok maar met freezes. In in Humax 5400z met Magic Module geen freezes. De freezes geven voor mij aan dat het niet 100% zuiver is, dus ik denk dat er wel door provider een weg gevonden wordt om leven zuur te maken. Maar eigenlijk maken dit soort kaarten het leven hun zuur, dus het is een zaak van perceptie. (ps Jonas je hebt PM)
Aanbevolen berichten