Ga naar inhoud


SKY UK Epg 0.9 Release


redneck eyeball

Aanbevolen berichten


jammer. Het zou fijn zijn mocht dit ook werken met de interne Enigma EPG. Die MV-plugin vind ik persoonlijk niet gebruiksvriendelijk. Maar dat is mijn mening, natuurlijk!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is enkel voor externe MV plugin, maar die zit tegenwoordig zowat in alle images er standaard bij.


Ik ben nogal eigenwijs, en draai bij voorkeur zo kaal mogelijke CVS images met zo min mogelijk plugins. Cardserver en Emu hang ik er zelf altijd in. En ik heb in het verleden wel een aantal EPG plugins geprobeerd maar de ingebouwde heeft sterk mijn voorkeur. Zeker nu er MHW EPG standaard inzit.

Jammer maar helaas. Volgens mij is er trouwens ook geen eenvoudige manier om de interne EPG cache te vullen met een extern programma helaas.

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jammer maar helaas. Volgens mij is er trouwens ook geen eenvoudige manier om de interne EPG cache te vullen met een extern programma helaas.


Toch wel hoor ... maar iemand moet het wel schrijven. De epg.dat kan zonder problemen worden overgeheveld naar de interne cache.
Helaas is dat soort dingen niet meer aan mij besteed, maar als iemand dit wil/kan schrijven dan neem ik het direct op in m'n plugin.

CU
Red
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Helaas is dat soort dingen niet meer aan mij besteed, maar als iemand dit wil/kan schrijven dan neem ik het direct op in m'n plugin.


Interessant. Helaas gaat dat mijn pet te boven, maar het lijkt me een perfecte oplossing...

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een rare vraag,

 

ik heb hem in mijn gemini 2.50 geplaats,

Ik heb een reboot gedaan,

Ik ga naar de astra2 en ik druk op de gele knop om de plugin te starten , daarna moet ik een seconde of 20 wachten.

Ik druk op exit en ik druk op de rode knop voor epg mv.

 

Maar nu komt het , ik zie niks gebeuren , moet ik ergens in de mv nog iets instellen , zoals met mvhw , of wolf.nl , of doe ik nog iets fout.

Ik heb de bestanden zoals ze in de zip file staan naar die mappen geplaatsen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de EPG kanalen al "gemapt" naar de juiste zenders ? Als je MV opstart, zie je dan een groene "U" bovenaan het scherm verschijnen ?

Je moet MV namelijk zeggen welke EPG-info met wélke zender overeenstemt. Dit doe je door in MV op de [dreambox] knop te drukken, en de 'Alias manager' uit de lijst te selekteren. Hierna koppel je alle EPG-zenders links met de juiste zender in de lijst rechts. Saven, MV verlaten, terug opstarten, en de EPG data zou nu moeten verschijnen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze geprobeerd op een DM7020 met Gemini 2.5 en mv 3.1b (die die je kan downloaden met de blauwe knop). de epg.dat en epgui.dat in .../mv/skyuk blijven nog altijd 0 bytes groot. Toch zie ik in /tmp dat hij met succes een .tmp.gz file binnenhaalt van internet, maar enkele tellen later is die weg én blijven die epg(ui).dat op 0 bytes staan... Het bericht "update done" verschijnt ook nooit... En zelfde voor het bericht "Updating+SKYEPG++Please+wait"...

"Normaal"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaand probleem opgelost door een symlink van /usr/lib/libxmltree.so.0 naar /usr/lib/libtuxbox-xmltree.so.0.0.0 te zetten, want de 7020 heeft geen /usr/lib/libxmltree.so.0.

 

Verder is het blijkbaar ook noodzakelijk om het bestand map.txt te verwijderen in /var/tuxbox/config/mv en zelf manueel via alias config te aliassen te setten. Anders verschijnt er UNSET in de alias manager en kan je niets doen.

 

Dus: het werkt op de 7020 met Gemini 2.5 ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...