peterksr Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 hallo, ik heb een bluetooth usb adapter aan mijn computer gekoppeld en een logitecch mobile bluetootg headset. Nu zou het mogelijk moeten zijn om via de hedset mijn geluid van de computer weer te geven maar ik krijg het niet voor elkaar. de headset is wel bekend en aangemeld bij de adapter maar ik hoor alleen maar een terugkerend geluidstoontje. Wat moet ik doen om de headset het geluid van mijn computer toepassingen te weergeven ? alvast bedankt voor het antwoord. gr peter 1 maal VU+ DUO +
edje-ken Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 rechtsklik op de bleutooth icoon en verbinding maken met de headset kiezen dan laat de headset een plingeltje horen en druk je op de headset op de knop. Dan is de verbinding gemaakt. als je bij de pc nu de geluidsinstellingen op de bluetooth set hoor je alles van geluid op de headset. groet edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
peterksr Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Geplaatst: 18 december 2005 hallo edje-ken, ik ben op zoek geweest naar de geluidsinstellingen in configuratie scherm maar kan nergens wat instellen. Ben ik op de verkeerde plek aan het zoeken zo ja waar moet ik dan wezen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
edje-ken Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 heel simpel te vinden configuratiescherm => Spraak, geluid n geluidsapparaten Daar kiezen voor geluisdschema wijzigen dan tabblad audio daar kan je het standaard apparaat wijzigen voor het afspelen van geluid. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
peterksr Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Geplaatst: 18 december 2005 hallo, ik kan daar niets wijzigen vreemd hoor ik wou het je laten zien maar ben vergeten hoe ik een windows scherm kan opslaan om als bijlage te verzenden. gr peter zie bijlage 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen