arnoldjan Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Na het draaien van de schotel heb ik op alle nederlandse kanalen bijna geen signaal. M.u.v. RTL die staat keurig op 84%. De schotel opnieuw uitrichten geeft geen beter resultaat. Ik ontvang keurig alle satellieten van 42E tot 30W met goed signaal tussen 80 en 90% Ik kan in mijn dreambox niets verkeerds vinden en verdenk als laatste de LNB. Kent iemand dit probleem? Zijn er nog testen die ik kan doen om mijn vermoeden te bevestigen? config dreambox Hydra Visiosat 90 cm SM3D12 Rotor Inverto LNB 0,3 db Het probleem deed zich voor toen ik de rotor van astra naar west draaide en me na enkele seconden bedacht en weer terug ging. Vanaf dat moment krijg ik het niet meer goed. Opnieuw uitrichten gaf geen verbetering. Kan het het 22 khz signaal zijn voor upper en lowerband? schakelt de LNB niet? of ligt het aan de ontvanger? Hoe kom ik er achter..? Wie kan me hiermee verder helpen? alvast mijn dank Arnold
jalza Geplaatst: 19 december 2005 Geplaatst: 19 december 2005 je kan beginnen uit te zoeken of het probleem zich voordoet in H of V,dan kan je nog verfijnen door uit te zoeken of het hoog of laag is . mocht het aan je lnb liggen moet je met één van de genoemden verschil hebben . Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
arnoldjan Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Geplaatst: 19 december 2005 ik heb deze draad voortgezet in dreambox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen