Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 Hallo Renzie, Zeker hoor dat houdt ik bij. Verdere ontdekking gedaan in de twee dagen extra experimenteren. Bij de funcards met externe chip (die met de ledjes gebruik ik daarvoor) gaat het veel minder vaak mis, tot nu toe 2 hangers in zo'n 48 uur. Toch iets met de warmte ?? Kon daarbij trouwens de 'hangers' volgen. Als alles o.k. is brandt de rode led op het moment dat het mis ging (Ned 2 gisteravond) begon eerste het groene ledje vlak naast de rode te knipperen en vervolgens gingen beide leds uit en kwam de fatale mededeling. Na het uitzetten en weer aanschakelen begon eerst de groene led te kipperen en ging kort daarna de rode aan groene led uit rode blijft aan en alles was weer o.k.
Gast Geplaatst: 18 maart 2002 Geplaatst: 18 maart 2002 @ benbem. Zoals al eerder gezegt had ik met mijn topfield + freecam018 (kina patch)+ funkaart niet de problemen zoals jij ze hebt. Dit weekend nieuwe funfiles op de funkaart gezet en voila vastlopers op de nederlandse zenders (geen of gecoderde uitzending)Je problemen zitten dus toch in de funfiles.
Aanbevolen berichten