Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Als je je CAM nu naar 2-018 flashed, kun je er 2 dingen mee doen. 1) in EMU "on" mode kun je er zonder kaart, PW/ORF en C+NL mee decoderen. Irdeto en BetaCrypt dus. De CAM emuleerd dus de kaart. De files staan in het interne geheugen van de CAM. 2) in EMU "off" mode kun je er een 5in1 fun kaart of DS9 kaart in schuiven en je kunt 5 verschillende decoderings normen decoderen: Irdeto, BetaCrypt, Seca, Viaccess en NagraVision met vr.gr. debo deze gegevens komen van de sat4all site
Visser1000 Geplaatst: 9 maart 2002 Geplaatst: 9 maart 2002 Hallo Debo, Begrijp ik nu goed dat je de magic module met de irdeto all cam software hebt beschreven en dat die twee samenwerken? Zou leuk zijn als dat klopt. Vr. gr. Jan
Gast Geplaatst: 9 maart 2002 Geplaatst: 9 maart 2002 volgens mij gaat hier even wat mis in de communicatie... freecam 2.018 dus op basis van de irdeto cam en niet de magiccam, deze lijken me qua opbouw, flash en programatuur ook wezenlijk verschillend.. en debo dedankt voor het nog even verduidelijken van de mogelijkheden van de 2.018, prachtig mooi stukje soft zo... het geeft echt een nieuwe dimensie aan de freecam, maakt hem nog gewilder! mVg
Visser1000 Geplaatst: 9 maart 2002 Geplaatst: 9 maart 2002 Aha Raakte in verwarring door het onderwerp. <small>[ 09-03-2002, 22:48: Bericht gewijzigd door: Visser1000 ]</small>
Gast Geplaatst: 9 maart 2002 Geplaatst: 9 maart 2002 ok, ik denk dat debo bedoelde WORKS LIKE MAGIC hihi las net ook een post over 2.019 ik kan dit nog niet verificeren maar klinkt goed!!! groeten
Gast Geplaatst: 9 maart 2002 Geplaatst: 9 maart 2002 ik begrijp uit jullie reactie dat het euro'tje is gevallen. dank voor de reactie de irdeto module doet het met 5 in 1 op seca.via.irdeto en nagra,zo heb ik toch een goed stukje werk gedaan. met vr.gr. debo
Aanbevolen berichten