alejandro Geplaatst: 19 december 2005 Delen Geplaatst: 19 december 2005 Ik zit me daar toch met itunes te klooien, afspeellijsten maken, vervolgens slepen. Zijn er alternatieven voor itunes? Ik zoek eigenlijk gewoon een soort verkenner zodat ik alleen maar me mp3's hoef te slepen en niet telkens een afspeellijst hoef te maken. bv ik heb een map Bob Marley, daaronder submappen met diverse cd's nu wil ik gewoon zo'n submap(met naam van de cd) slepen naar de ipod. Waarschijnlijk doe ik iets ongeloofelijk fout aangezien itunes bizar populair is.. suggesties? Vastberaden, geen arrogantie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bvervoort Geplaatst: 20 december 2005 Delen Geplaatst: 20 december 2005 Ik gebruik Xplay, da's inderdaad gewoon een domme "sleur and pleur" verkenner. Kan alleen niet met gekochte muziek omgaan en ook podcast ondersteuning is wat rommelen omdat je daar weer een andere app voor nodig hebt. /Ben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen