Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de magic module werkt nog niet 100% met de strong 4375

seca en goldkaart werkt gelijk maar geen palco, taquilla, kiosque werkt soms na herstarten receiver

viacces en goldkaart werkt niet

met funkaart en de 5 in 1 files van dit bord loopt seca en irdeto, althans de premiere zenders, andere zenders heb ik nog niet kunnen vinden

de palco, taquilla zenders doen het niet, kiosk soms na een herstart van de receiver

viacces met fun werkt niet

maar nu ben ik met mijn magic (gamma 0.5,) en de zelfde funkaart naar mijn buurman gegaan en op zijn humax 5300 getest en ja hoor alles werkt,

palco, taquilla, kiosk, premiere, tv1000 (viacces) liep allemaal perfect, voor taquilla was een herstart van de receiver nodig en voila.

ik baal best wel van mijn strong.

zal ik hem weg doen voor een humax of denken jullie dat ik een beetje moet afkoelen en op nieuwe gammasoftware of files wachten die dat probleem met niet werkende zenders oplossen ?

patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Balen maar ik zou even op de volgende versie wachten. Het enige wat ik verder kan bedenken is een oudere firmware uitproberen. Beta 3 decodeert SECA niet Beta 4 wel hele kleine kans dat er veranderingen zijn aangebracht waardoor de samenwerking met je receiver beter is dan in beta5 (wel vergezocht maar ja). Op de 5300 heb ik inmiddels ook de ds9 files uitgeprobeerd en die werken goed zou je ook eens kunnen proberen..

En die geadviseerde coco wijziging. Kan het zijn dat belangrijker is voor de strong dan voor de Humax,Topfield etc. Als je met name problemen hebt met pa*, taq en kio* hebt kan het iets te maken hebben met de ppv? Een van de deskundigen kan daar misschien iets over zeggen?

Op de site van boxcracker.net staan overigens twee jupiter files een irdeto en een seca ‘speciaal’ voor de MM.. Ik heb de sec* even op de 5300 geprobeerd en de MM herkent de kaart..

Vr. Gr.

Jan

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.