Ga naar inhoud


Casema TVD zenderpakket


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sindskort weer een abonnement afgesloten met Casema TVD. Zijn er mensen die weten of het pluspakket binnenkort uitgebreid wordt. Ik ben teleurgesteld in het aanbod. Zeker als ik kijk bij andere kabelaars, die bv. de verschillende TMF zenders en NickJr uitzenden. Ik heb begrepen via de nieuwsgroepen dat klagen bij Casema niet helpt. Volgens mij kunnen ze makkelijk zenders vervangen (bv. rtbf sat, a2 (frans), ert (grieks)) door nederlandse themazenders.

Verder heb ik een pluspakket Arabisch, wat ook bedroevend is. Zelfs een basic zender als M2 (2e Marokkaanse kanaal commercieel) wordt niet uitgezonden. Volgens mij is het hier mogelijk om de FTA kanalen, die ook via de astra worden uitgezonden, door te geven, tegen weinig meer kosten. En als het een eurotje meer kost, wil ik dat wel betalen.

 

Kortom:

- Heeft iemand hier nieuws over?

- Weet iemand een goede procedure om hier beweging in te krijgen?

 

Groet,

 

Momoski

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had begrepen en gelezen dat Casema de nodige problemen heeft met haar nieuwe koppelstation (?). Verder zouden niet alle digitale tv gebieden geschikt zijn voor doorgifte van nóg meer zenders. Maar eerlijk gezegd las ik dat al maanden geleden.

 

Wat mij betreft mogen al de zenders van Nederland 4, TMF, etc. doorgegeven worden in het pluspakket.

 

Casema maakt wel kleine vorderingen (om het verhaal niet te negatief te maken) door onlangs BBC 3/4, NASN, Sailing, MGM, etc. aan dit pakket toe te voegen.

 

Het laatste nieuws rond Casema komt meestal van de aanbieders van zenders zelf, zoals Family 7. Deze meldde dat Casema geen interesse had om deze christelijke tv zender door te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL heeft in het digitale pakket gezeten, omdat deze zender tot vorig jaar ook in plaatsen als Veenendaal analoog werd doorgegeven. Later is dit analoge kanaal vervangen voor Animal Planet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...