Gast Geplaatst: 10 maart 2002 Geplaatst: 10 maart 2002 Hoi, Wou even melden dat de magic module met gammacrypt 0.5Beta prima werkt in combinatie met hauppauge DVB-S Sat board. Ik heb hem getest in combinatie met een goldwafer card met daarop seca codes. Heb gisteren en vandaag even getest en heb ieder seca kanaal moeiteloos kunnen ontvangen. (Taq, K, C+). Gebruikte software is windvblive 1359 met firmware 1.40 Ben ook met een seasoninterface aan de pruts geweest (season2 met cardinterface) maar dan gaat er zelfs geen ledje branden op de season. Jammer want nu moet ik haast wel een funprogger met kaart kopen. Heeft iemand vergelijkbare resultaten met een season interface? Oja, mijn season heeft een voedingaansluiting maar weet niet welke spanning ik daarop kan/mag aansluiten. Ding is destijds bij XXXXXXXXXX gekocht maar die stumpers hebben ze niet meer en reageren ook niet op email. Jongens, koop daar nooit wat want die gasten zijn echt reteduur. *** Ik hoop dat jij begrijp dat jij zojuist de rechten om hier te posten voor 2 weken kwijt bent. Dit is gewoon bewust de regels niet lezen of niet respecteren! <small>[ 10-03-2002, 14:25: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</small>
Aanbevolen berichten