Ga naar inhoud


Newbie vraag


Bink

Aanbevolen berichten

Voor een vriend, de volgende vraag:

 

Welke DVB-C tuners zijn er voor het CASEMA-pakket zijn er te koop?

En: welke bevallen goed?

 

Hij is wat huiverig om zomaar het Samsung tunertje te kopen dat overal verkrijgbaar is.

 

Dank alvast voor de antwoorden!

 

Bink

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou ik ook zijn, als je teletekst hebt gelezen.

Iedere ontvanger van nu is al ouderwets! BCC gooit die Samsung voor Casema TVD al gratis bij een tv scherm in de aanbieding.

 

Casema gaat n.l. met een nieuwe Samsung ontvanger, met hdmi aansluiting, HDtv doorsturen!

Veel is er over die nieuwe ontvanger nog niet bekend, maar als er geen pvr optie op zit zou ik hem niet hoeven .......!

 

Zo kan je Oranje in 1080i Hdtv kwaliteit krijgen in 2006, als je maar die nieuwe ontvanger koopt (die er dus nog niet is).

 

Afwachten dus!?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die Samsung ontvangetjertje zo snel mogelijk kopen. Is 99 euro en die krijg je terug van Casema (tot eind dit jaar). Dus gratis. In de tussentijd afwachten tot er een geschikte en betaalbare PVR tuner komt en dan kan je die oude gratis Samsung wel slijten of gebruiken voor de slaapkamer.

Om op de vraag antwoord te geven. Oude zooi in een nieuw jasje. Tov de Sagem box nauwelijks verbetering. En wat een k***e teletekst. Niet om aan te zien. Maar goed ik heb DTV en ik wacht af.

 

Groet,

 

Momoski

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is 99 euro en die krijg je terug van Casema (tot eind dit jaar).

 

Even opletten: Deze actie geldt alleen voor Casema kabelabonnees en loopt tot en met 31 december 2005. Wanneer je pluspakket of een ander aanvullend pakket neemt vanaf € 7,50 per maand (geen film/sportpakket), ontvang je tot € 99 terug. Het abonnement loopt minimaal een jaar.

 

Dus gratis is betrekkelijk, maar het is wel een mooie aanbieding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zou nog maar even wachten want deze generatie irdeto2 decoders zijn nog NIET met hard disk uitgerust (nokia weg, panasonic vol bugs en eol, eerste versie philips is nooit gekomen, en dus samsung als enige nog over). Geloof mij die decoders met hdd recorder komen in 2006, kpn en upc doen al hetzelfde...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...