Gast Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Kan iemand mij vertellen of ik verwijderde data, welke ik in de prullenbak heb gegooit. En daarna deze hebt geleegd, nog terug kan halen via systeemherstel???
Psychosammie Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Helaas! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Drive Rescue of Restoration zijn 2 pakketjes waar het mee zou gaan. Kost wel geld, maar via de trail kan je zien of het idd terug te halen is. Maar waarom niet zorgen dat je één van deze pakketjes of een andere als voorzorg wordt geinstalleerd. Je kan beter een recycle-bin hebben die bijvoorbeeld alles een x-aantal dagen bewaard (lees: eigenijk het gedeelte "beveiligd" op je harde schrijf zodat er niet direct op die plaats geschreven wordt) terwijl ie visueel wel aangeeft dat je prullenbak leeg is. Ik meen dat één van de pakketjes hierboven genoemd zelfs in de trail je 500K laat terughalen. Suc6 (enehhh de prullenbak van windhoos is meer een schredder, je kan beter nog bij wijze van spreken "per ongeluk" formateren en dan terughalen.
Ome Merde Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 dezelfde vraag werd op 4-12 jl. ook al gesteld. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen