Newbie Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb een Nokia N70 via de Vodafone Store besteld, ga het dit weekend afhalen, weet iemand echter of de menu een originele menu is of een Vodafone menu. Ik had een tijdje geleden een samsung gekocht via vodafone, de menu was helemaal anders dan de originele. Moet de simlock er nog wel af laten halen, weet iemand of dit al makkelijk kan met de N70? Ik vraag natuurlijk hoe en waar....mag natuurlijk wel maar niet hier. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Newbie Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Geplaatst: 22 december 2005 Toestel gisteren opgehaald, extra koopavond handig, zeer mooi ding, wel wennen aan de reactie snelheid tov de gewone 6230(zonder i), dat was een racemonster hierbij vergeleken, maar dit valt reuze mee vergeleken met andere symbian telefoons van Nokia. Verder geen Vodafone menu, wel vodafone thema mar er staan ook andere themas op, en het knopje voor de internet waar normaalgesproken een soort i staat heeft nu een "grijze" vodafone logo, geen opvallende logos gelukkig ergens op de tel. Haarscherpe foto's. Wel even zoeken wat waar zit, heb alleen nog niet kunnen vinden hoe ik de startup geluid uitzet, die is zeer luid. vandaag nog een nieuwe RS MMC ophalen van 512mb of meteen 1 gig, even kijken wat die kosten, die moet dual voltage zijn. Toestel zou gesimlockt zijn maar mijn debitel sim kan (vodafone netwerk) kan er probleemloos mee werken, dus hoeft de lock er voorlopig niet af. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen