Satfreakholl Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 heb sinds vandaag een Wafefrontier T90 met 10x twin lmb en 2x de nieuwe 10/1 diseqc switch wat allemaal prima werkt.. van 28 oost tot 5 west alles werkt prima alleen de amos werkt niet geen beeld op 5 west wel alles ok.. mijn vraag is het wel mogelijk deze satteliet te ontvangen met deze schotel..in oost gelderland alles is afgesteld door iemand met kennis van zaken en een hele mooie meter voor het afstellen
Gast Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 uit de database: 04 West Amos F1 100 cm - 180 cm 05 West Atlantic Bird 3 Télécom 2C 70 cm Gezien de grootte van de schotel die benodigd is, lijkt het me niet vreemd dat signaal op de T90 niet geweldig zal zijn.
Satfreakholl Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Geplaatst: 21 december 2005 daar was ik al bang voor...maar desondanks een geweldige schotel..best te vreden mee ..nu wachten op de diseqc 16/1 die gaat er aan komen las ik ergens ..
holles Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Hier in zuidwest nederland zijn de ukraiense zenders en een enkle hongaarse zender op de Amos blokvrij te ontvangen. Ik zit wel iets zuidelijker dan jou, maar dat zal niet veel mogen uitmaken omdat de beam op hongarije gericht is. PS-1: Er staat niet bij welke ontvanger je hebt. Dat kan ook nog uitmaken. PS-2: De 4W en de 5W zal je samen op één LNB moeten zetten. Het nadeel is dan dat je voor een sterke 4W ontvangst de zwakke zenders van 5W kwijt bent. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen