Gast Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 Sinds vandaag heb ik een magic cam, nu heb ik last van kriebels in het beeld ( net of de schotel niet goed afgesteld is). Wie weet wat ik hier aan kan doen. ik krijg op alle kanalen beeld zowel s*c*als v*a*e*s enz Wie kan mij helpen? Groeten Ronald
Gast Geplaatst: 16 maart 2002 Geplaatst: 16 maart 2002 Hoi, Wat voor ontvanger heb je? Ook een Echostar 3000IP? Heb je het al opgelost? Bij mij hetzelfde, hoewel met V 06 een heel klein beetje beter(?) Gr. Opa
Gast Geplaatst: 16 maart 2002 Geplaatst: 16 maart 2002 hoi, Ik heb ook de 3000ip, nadat ik een nieuwe 5in1 op mijn kaart heb gezet is het al stukken beter. Het lijkt ook wel als de ontvanger langer aan staat dat het dan nog minder wordt. Maar helemaal weg is het nogsteeds niet. Mischien met de nieuwe versie? Groeten Ronald
Gast Geplaatst: 16 maart 2002 Geplaatst: 16 maart 2002 Hoi Truffels, Ik denk dat het verstandig zou zijn als je ook je problemen eens publiceerde in de feedback naar Ishtar, hoe meer mensen het aan hem vertellen, de meer kans er is dat hij er wat aan doet. Een vriendelijke suggestie was dit Gr. Opa
Aanbevolen berichten