jasper24 Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Ik kan met progdvb de volgende transponder niet scannen 12344h 27500. Het lukt ook niet met dreamdvb. Ik heb de lnb al getest met m'n topfield geeft daar wel voldoende signaal. Wat kan het zijn? via de zoekfunctie ben ik te weten gekomen dat rtl4 en 5 (zitten op deze frequentie) een hele sterke transponder hebben. 88cm triax pentium 4 3.0
jasper24 Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Geplaatst: 22 december 2005 Een andere lnb geprobeerd probleem is verdwenen. Ik heb hier geen verklaring voor maar het werkt weer.
jasper24 Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Geplaatst: 22 december 2005 voor de liefhebbers, de lnb die het niet deed was een invacom twin De lnb die wel functioneert is een low budget pearl edition twin. Voor de goede orde alle andere transponders waren wel goed
Gast Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Ik heb ook een zelfde probleem met mijn skystar 2 kaart ,ik kan sommige frequentie s die ik wel kan ontvangen met mijn nokia, niet op mn skystar kaart ontvangen ,althans geen signaal. zal ook eens proberen een andere lnb te gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen