Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek een mogelijkheid de HD van de notebook, 2,5 inch even in de PC te hangen ivm ghost images (sneller dan via netwerk of lpt poort), ik vindt maar 1 bedrijf dat een verloopkabeltje levert, maar hier is niet duidelijk of tevens de spanning zo overgezet kan worden.

Iemand hier ervaring mee?

Geplaatst:

Ik heb er hier eentje liggen en die heeft aan de 2.5" kant een connector, en een pin-header voor aan de bandkabel kant. Er zit ook een "standaard" 4 polige plug aan voor de voeding.

Ik heb ze in het verleden ook gezien als een bandkabel met aan een kant een 2.5" formaat stekker, en aan de andere kant de juiste voor op je moederbord. Hier hadden ze rechtstreeks op de 2.5" connector een voedingsstekker gezet.

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Er bestaan externe behuizingen voor 2,5" schijfjes, die je

aan een USB-poort kunt hangen.

De voeding verloopt ook via USB.

Kosten: 12 Euro, dus daar hoef je niet voor te laten.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

gebruik er hier 2 werkt pefect,er hangt een stroom adapter aan.Gekocht online als je je mail geeft stuur ik je de link.

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Geplaatst:

Laat dat nou net het ding zijn dat ik vandaag heb gekocht. laugh.gif

Naast een verloopstukje met bracket om eventueel intern in te bouwen in een 3,5"

Maar ik heb het enkel af en toe nodig ivm een laptop die zwaar beveiligd is, maar die ik ook prive wil gebruiken.

Of ik wissel van HD, of ik maak een ghost image, maar in beide gevallen heb ik eerst een back up nodig van het systeem.

Ik kan nu alle kanten op.

O ja, geen zorgen, ik log desgewenst als admin in op de laptop, maar deze moet nu even terug naar de systeembeheerder voor updates. loldev.gif

Bedankt jongens. xyxthumbs.gif

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen