Satelliet Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Ik heb een netwerkje met een 7-tal pc's. 's Avonds gaan deze allen "uit" behalve een waar de bewakingscamera's op geregistreerd worden. 's Morgens gaan de pc's allen weer aan, werken allen op internet, maar het is onmogelijk om in een andere pc die gedeeld staat in te geraken. Het enige middel is de pc met camera's opnieuw te starten en het probleem is opgelost. Er heerst dus een voorrang ergens, maar hoe en waar is de vraag maar. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Satelliet Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Geplaatst: 24 december 2005 Kan ik eens proberen, je weet maar nooit, maar ik betwijfel of het dat is. Zal pas maandag kunnen testen. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Hendrik007 Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Op wat voor een besturingssystemen draaien ze? groeten, Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Satelliet Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Geplaatst: 31 december 2005 Even een paar dagen eruit geweest. Ik draai op Windows XP met servicepack 1. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen